15 września godzina 22:30, skończyłem właśnie swoją zmiane byciem policjantem. Na szczęście dziś było spokojniej od kilku dni spis mandatów, patrol ulic normalny dzień. Kiedy wyszedłem z budynku usłyszałem dźwięk sms'u.
"1 nowa wiadomość od ewrina: kiedy wracasz?"
- za chwilę będę, coś się stało? - odpisałem i wszedłem do auta po czym dostałem odpowiedź.
-"nie nic się nie stało. Zostawiłem dla ciebie mały prezent w pokoju"-Jaki prezent? Nie ma dziś żadnego święta, no chyba że zapomniałem.. - wyrzekłem po czym wyjechałem z parkingu.
Wszedłem do mieszkania i jak oczywiście nikogo nie ma.
" Ewrin jesteś? - brak odpowiedzi
Zapewnie jest w pokoju, podszedłem do drzwi i złapałem za klamke.
Po czym otworzyłem drzwi..
"Ewrin jesteś t- kiedy wszedłem do pokoju zauważyłem pół nagiego ewrina związanego w czerwony sznur i z kokardką na klatce piersiowej.
" Hej" - powiedział zestresowany
"Hej? To ma być ten prezent? - zacząłem odwiązywac linę.
"Wiesz.. ja chciałem- nie dokończył po czym pocałował mnie. Pocałunek był lekki lecz tak intensywny że poczułem ciepło od ciała ewrina.
"Czy ty chcesz to zrobić? Wiesz jesteśmy parą długo a tego jeszcze nie robiliśmy.. - zapytałem się po czym kwitnął głowa.Zacząłem zdejmować górna część ubrań całując ewrina. Ciało jego było gorące, wiem że tego długo chciał, położyłem jedna rękę na jego plecach a druga na klatce piersiowej.
"Montahana ja.. ja kocham cię, nie wiesz jak bardzo.." odparł po czym położył głowę na moim ramieniu.
"Ja ciebie również.. - położyłem go po czym zdjęliśmy swoje dolne ubrania.Noc była piękna a wiedzą że dwóch zakochany w sobie osób będą się kochać jest jeszcze piękniejsza.
"Gotowy? Postaram się być ostrożny.. - zapytałem
"Mówisz jakbyś ruchał dziewicę" zaśmiał się mężczyzna, po czym wszedłem.
Oboje dyszelismy lecz nie przestaliśmy. Nie w takim momencie. Zacząłem się ruszać pierwsze ruchy były wolne a później przyspieszyłem.
"M-monthana ja..a-ah" złapał mnie za rękę.
Zacząłem przyspieszać po czym doszliśmy..
"Kocham cię montahana" po czym lekko mnie pocałował w czoło."Ja również cię kocham ewrin -
CZYTASZ
The Gift - Erwin X Montanha / Morwin
RomanceErwin ma małą niespodziankę dla Montahny... . . Boże święty trzymaj mnie ja to robiłem jak piłem nie bij mnie . . . Bla bla bla jak powiesz o tym na strimach to cię znajdę (ironia) . . nwm . . Sory za błędy ale mam 3 latka (ironia v2)