Sfarsitul saptamanii se apropia si eram constienta de faptul ca voi tanji dupa aceste clipe petrecute intr-un loc atat de departe de forfota orasului.
Noua zi avea sa inceapa cu o strasnica intamplare .Imi aduc aminte de faptul ca Raluca nu dormise in camera cu mine in acea seara...ramasesem singura !
Pe la ora 08:15 se auzeau tipete de afara,erau baietii care coborau grabiti din mansarda de vis-a-vis strigand "Arde,arde!".Toti taberistii se adunasera pe terenul din fata foisorului,in afara de mine.
M-a ridicasem usor din pat privind pe geam si ascultand ceea ce vorbeau liderii,cand deodata aud usa cum se deschide repede.Lipsita de eleganta ,ma intorc si-l zaresc pe David cum vine spre mine ,ma apuca de mana spunandu-mi ca nu ar trebui sa fie aici.Il priveam in ochi fara sa schitez niciun gest ,insa ma trase spre el si isi lipi buzele de ale mele arzator ca si cum dorea de mult acest lucru si nu mai putea rezista.Tremuratoare,inocenta,gura mi se deschise sub febra pasiunii.
Pentru o clipa simteam fiorul dorintei care urca in el,prin mangariele mainilor lui care se mulau pe formele mele ,simtindu-le calde prin tesatura fina a bluzei .In acel moment am realizat ca nu e bine ceea ce fac .L-am impins pe pat ,in timp ce il priveam fara sa scot vreun sunet,iar inima imi batea cu putere.
Reactia mea a fost de a ma-ndrepta spre usa spunandu-i ca ar fi mai bine daca ar pleca.El se ridica,isi aranja tricoul putin deranjat ce-i acopereau jeansii albatri.
Indreptandu-se spre usa,se opreste in fata mea privindu-ma intr-un mod aparte,insa in acel moment imi aruncasem privirea in alta parte pentru a nu lua contact cu privirea lui.Probabil a fost un gest deranjant pentru dansul,insa altceva nu-mi trecuse prin minte.
Se facuse 08:20,iar micul dejun avea sa se apropie .Nu puteam intelege ce s-a intamplat mai devreme.In acea zi am decis sa sar peste micul dejun.Nu voiam sa-l vad pe El sau David.Imi propusesem sa fac o baie fierbinte si sa incerc sa uit de clipele de adineauri.In mana dreapta aveam prosopul,iar in cealalta gelul de corp.In timp ce ma dezbracam pentru a intra in cabina de dus,auzisem doua voci ce sosoteau aproape de geamul din baie .
Imi luasem repede prosopul pe mine si m-am apropiat de geam pentru a vedea cine poate fi.Era chiar Robert si Raluca . Pareau destul de apropiati iar acest lucru mi se parea destul de bizar ,poate pentru ca stia foarte bine ce simt pentru el. Am stat timp de 5 minute incercand sa-mi dau seama ce vorbesc. In zadar ! Discutia se terminase cu un sarut arzator pe obraji !
Intorcandu-ma spre cabina de dus ,imi dadusem seama de faptul ca gesturile pe care le avuse fata de ea ,erau de fatada.Aveam in minte o singura idee "Sigur doreste ceva,am inceput sa-i invat miscarile,nu e prea destept daca le foloseste cu toata lumea".
Deja se facuse ora 10:15,iar fiecare lider trebuia sa-si adune oamenii din echipa sa...Iesind din cabina ,imi luasem gelul de dus si imi infasurasem bine,bine prosopul si cu pasi marunti , ma indreptam spre usa camerei ,cand deodata il zaresc pe David stand pe holul ce ducea spre bucatarie .Pentru cateva secunde privirile noastre se intalnira.La auzirea glasului unui lider ce-si facea prezenta am deschis repede usa ce ducea in camera ,inchizand-o la fel de iute.
In acea zi ,planurile erau putin diferite,prima activitate cu taberistii era un jos destul de interesant,dar in acel moment nu-mi statea gandul la jocuri.Voiam doar sa-mi dau seama cum se ajunsese acolo,cu mine si David ...de ce era el si nu Robert...
Vazand ca toata lumea era preocupata cu acel joc,am decis sa ma fac nevazuta printre copacii din padure si sa merg la paraul de langa tabara.Nu dupa mult aud niste pasi repezi in urma mea,speriata de zgomot ma intorc si-l zaresc pe Robert,insa imi continui drumul.
R: Opreste-te o data !
La auzirea acestor cuvinte , ma opresc brusc fara sa privesc in urma.Se apropie de mine si ma stranse in brate ,spunandu-mi:
R : "Mi-a fost dor de tine"
In acel moment simteam cum ceva din mine era gata sa izbucneasca ,dar imi pastrasem calmul si cu privirea atintita inainte continuam sa merg.
Linistea devea dintr-odata apasatoare,simtindu-ma din ce in ce mai incordata,insa peste cateva minute aceasta disparuse.
R : De ce ma eviti ?
M : Ce vrei de fapt de la mine ? De ce te comporti asa? Acum esti aici,peste cateva minute esti in compozitia altei piese.Care este scopul ? Vreau doar sa inteleg...
R : Nu inteleg ce vrei sa spui...
M : Vreau sa spun ca m-am saturat de jocurile tale ! Atat am avut de spus...lasa-ma singura !
Pentru cateva secunde incepusem a-l cerceta cu privirea,el ma privea cu ochii lui mari ,arzatori care imi confereau un halou de mister.
Acea zi a fost foarte ciuata...Intorsi in tabara ne-am despartit amandoi,fara a ne mai saluta.In timp ce deschideam usa pentru a intra in vila ,ma izbesc de David care tocmai iesea la un tennis de camp.Vazandu-ma suparata si in acelasi timp iritata,ma intreaba:
D : Ce s-a intamplat ? Esti bine?
M : Sunt O.K ,ma duc in camera mea !
D : Ce ai spune daca in seara asta am sta putin de vorba ?
Stiam ca era momentul perfect de a-i rasplati cu aceeasi moneda lui Robert ,pentru flirtul cu celelalte fete,asa ca raspunsul meu a fost afirmativ.
M : Ne vedem la 21:30 la intrarea in tabara !
D : Acolo voi fi !
* * * * *
Intre timp fusesem la masa . Privirele tuturor erau atintite asupra mea ,dar nu stiam de ce ! Am preferat sa ma ridic si sa plec in camera.In ziua aceea nu prea avusem pofta de mancare ...
* * *
Ceasul era 21:35 ,intarziasem.Speram ca David inca era acolo,asteptandu-ma.S-a apropiat de mine , m-a luat de mana si mi-a spus ca descoperise un loc frumos,undeva langa parau .Ma luase in spate si incepuse sa alerge .
Dupa cateva minute am ajuns si ma asezasem pe un pustean proaspat taiat,cercetand zona.Tabloul era cufundat intr-o penumbra romantica,iar eu simteam cum evoluez in tacere . Ma urmarea un suras senzual.
Dupa cateva minute ma aflam in bratele lui topindu-ma sub mangaierile tandre.Simteam cum pulsul imi crestea , iar bataile inimii mi se intensificau cu cat mangaierile erau mai delicate. Il priveam printre gene ,iar chipul sau era indescifrabil.In acel moment se opri uitandu-se cu ochii atintiti spre mine.Se putea citi in ochii lui nelinistea pe care o purta,insa nu-si facuse curaj sa- mi spuna ce se intamplase .
Dupa o lunga tacere imi facu un semn, imi ridicasem ochii in care dansa o scanteie de nerabdare,insa se ridica si-mi spuse sa ne intoarcem pentru ca este destul de tarziu.
Mi-ar fi placut atat de mult sa mai fiu sarutata,incat simteam ca ma topesc de dorinta.Voiam sa-i simt mainile mangaietoare care se mulau pe formele mele feminine.
In acea seara am ramas doar cu o pura fantezie ...Toata noapte ma gandisem la cele petrecute si speram ca ziua urmatoare va fi cu totul diferita !
Next day