CİNSİYET♀️♂️

112 15 4
                                    

Hoşgeldiniz canlarım ❣️

Oylar ve yorumlar unutulmasın 💙

İyi okumalar 🍃

☀️

☀️

2 HAFTA SONRA
...

"Azer'in ağzından köpükler akarken Karaca yerden kalkamaz ve kanaması olur."

Umut ve Nur Adana'ya gitmiştir. Evde Azer ve Karaca'dan başka kimse yoktur. Onları öyle görünce hastaneye götürürler. Doktor müdahale eder. Azer iyidir. "Bebeklerim, karım nasıl!?"

Doktor bakar. "Kan lazım!"

Nur kafasını sallar. "Kan grubu belli  mi?"

Doktor kafasını sallar. "AB RH- kan grubu çok zor bulunuyor ve şuan hastanede kimsede yok!"

Azer üzülür. "Napcağız?!"

Nur doktora bakar. "Benim kan grubumla aynı ben veririm ne kadar gerekiyorsa alın ama bebekleri ve Karacayı kurtarın!"

Doktor kafasını sallar. "Tamam."

Nur kan verir. Umut yiycek birşeyler verir. "Nur çok teşekkür ederim."

Nur Azer'e bakar. "Önemli değil Azer abi yengem ve yiğenlerim iyi olsun yeter!"

Karaca geceye doğru durumu iyiye gidince normal odaya alırlar. "Nur sana kan verdi!"

Karaca Nur'a baktı. "İki oldu!"

Nur güler. "Olsun, kan bol var bişey eksilmedi!"

Karaca gülümser. "İyi misiniz?"

Karaca kafasını sallar. "İyiyiz, çok korktum! Azerim iyi misin?"

Azer kafasını sallar. "İyiyim! Siz iyi misiniz?!"

Karaca kafasını sallar. "İyiyiz bitanem korkma!"

Nur Karacaya bakar. "Biz bebeklerin cinsiyetlerini öğrendik size sürpriz yapıcağız! Şimdi yanınıza Kübra ve Yılmaz gelsin!"

Karaca heyecanlanır. "Yaa gerçekten mi?! Hadi gidin çabuk olun çok merak ediyorum!"

Azer güler. "Peki bir kız veya bir erkek var mı bari onu diyin!'

Umut abisine bakar. "İkiye bir abi!"

Nur Umut'un koluna vurur. "Demesene ya sürpriz yapacağız!"

Karaca Umut'a bakar. "Umut bozmasana!!'

Umut kafasını sallar. "Tamam yenge hadi Nur halledelim!"

Beraber hazırlıklar yaparken Nur üzülür. Umut arkadan sarılır. "Bitanem üzülme!"

Nur Umut'a bakar. "Ben de istiyordum böyle ama nasip olmadı, olmıycakta!"

Umut Nur'un boynunu öper. "Belkide deniyince olur biz daha denemedik hele bir deniyek ben seni en iyi doktorlara götürüp tedavi ettircem!"

Nur utanır. "Tamam hadi devam edelim."

Devam ederler. Herşey hazırlanır. Herkes gelir en son Azer ve Karaca gelir. "Çok güzel olmuş burası ellerinize sağlık!"

Balonlara sıra gelir. Karaca ilkini patlatır. "Kız!!'

Azer sevinir. "Bir kızım olcak!"

Azer birini patlatır. "Aha da erkek!"

Karaca karnını okşar. "Hadi bunuda beraber patlatalım!'

Azer kafasını sallar. "Erkek!!"

Karaca Azer'e sarılır. "Azerim iki oğlumuz bir kızımız olucak!"

♡SONSUZ AZKARIM 2♡ -BİTTİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin