Acı Hayat 🧐

108 14 3
                                    

Selamm yeni  bölümle geldimm..

Oylar ve yorumlar unutulması..

İyi okumalar 🌸

💥
💥

"Ceylanlar buraya gelicekmiş!"

Nur, Karaca ve Kübra ayağa kalkar. "Hayırdır kızlar kardeşimiz size ne yaptı!?"

Karaca Azer'e bakar. "Bir genç kızın hayelleri yok oldu ve kardeşin ile abim tatile gitti. Kızlar hadi biz odaya gidelim."

Kızlar odaya gider oturur. Nur Aras'ı emzirirken konuşurlar. "Yüzsüz gibi burda kalıyoruz Nur!! Bize o kadar şey ettiler biz niye burdayız!?"

Karaca Kübra'ya bakar. "Siz bişey yapmadınız, hem Nur artık evli burda kalmalı. Sende Yılmaz'ı seviyorsun kal.. Ceylan gider!"

Nur kafasını sallar. "Evet biz değil o gitmeli!'

Ceylan ve Akın gelir. Ceylan abilerine sarılır. "Yengemler nerde!?"

Azer kardeşine bakar. "Onlar yukarda oturuyorlar!"

Fadik kızına bakar. "Kızım sen gel yemek ye acıkmışsındır!"

Ceylan yemek yemeye mutfağa gider. "Yengemler bizi görmeye neden gelmedi?!"

Reyhan, Ceylan'a bakar. "Senin gelmeni istemiyorlardı!"

Seyhan, Reyhan'a bakar. "Reyhan deme öyle!"

Ceylan ayağa kalkar. "Pardon kimin evinden kimi istemiyorlar?!! Şunlara bak ya daha dün gelmişler beni istemiyorlar!!"

Seyhan Ceylan'a bakar. "Ceylan sakin ol! Abimler duycak ayıp!"

Akın mutfağa gider. "Ne oldu!?"

Ceylan Akın'a bakar. "Beni abimin eşleri istemiyormuş ondan dolayı üçü de yukardaymış!'

Akın şaşırır. "Nasıl?"

Mutfağa giderler. "Ne oluyor!?"

Ceylan Azer'in yanına gider. "Yengemler beni niye istemiyor!?"

Ceylan Umut'un yanına gider. "Ne yaptım size!?"

Kızlar sesleri duyunca aşağı inerler. "Siz nasıl beni benim evimde istemezsiniz! Siz kimsiniz!? Geldiğiniz varoş mahellelerden buraya kondunuz benim abilerimin paralarını yiyorsunuz birde beni mi istemiyorsunuz?!!"

Nur Ceylan'a bakar. "Çocuğun olcakmış düşünsene Seyhan senin önüne geçiyor ve çocuğu asla olmuycak kardeşin için geçiyorsun ama hayatın mafoluyor ve benim düğünümde oluyor biz gelmesek tatile gitsek hoşuna gider mi?"

Ceylan Nur'a bakar. "Gitmez Ama-"

Karaca Ceylan'a bakar. "Şişş aması yok!! Biz varoş mahelleden gelmedik Allah'a şükür geldiğimiz gibi de gideriz!!"

Kızlar odaya çıkar. Hazırlanır iner. "Nur saçmalama nereye gidiyorsun biz evlendik!!"

Azer Karaca'nın önüne geçer. "Gülüm yapma etme çocuklarımız var!!"

Yılmaz Kübra'ya bakar. "Olmaz gidemezsin!"

Kübra kolunu çeker. "Giderim! Hadi gidelim!"

Fadik kızlara bakar. "Kızlarım gitmeyin!!"

Karaca Fadik'e bakar. "Biz biraz tek kalalım kafamızı dinleyelim sonra geliriz!"

Azer durdurur. "Hayır!! Saçmalamayın ya sizin eviniz burası!"

Kızlar zar zor da olsa başka eve giderler. "İyi yaptık alsınlar o Ceylan'ı başlarına çalsınlar!!"

Aras ağlar. "Vavaa!!!"

Nur Aras'a sarılır. "Tamam oğlum ağlama babana daha sonra gitceğiz!"

Kübra güler. "Ağlama teyzem."

Aras bağırır. "Vavaaa ijtiomm!!"

Nur emzirir. Aras uyur. Kapı çalar. Erkekler gelir. "Yemek getirdik!"

Karaca alır. "Aç değiliz!'

Umut oğlunun yanına oturur. "Oğlum."

Aras uyanır. "Vava lilme!!"

Umut Nur'a bakar. "Görüyorsun dimi çocuk senin yüzünden ağlıyor!!?"

Nur Aras'ı alır. "Kardeşinin yanında ağzını açıp konuşsaydın!!? Niye sustun cevap versene!!?'

Azer Nur'a bakar. "Ben konuştum özür diliycek!'

Karaca Azer'e bakar. "Özürü kendine kalsın bu saatten sonra kardeşiniz ile işimiz olmaz!"

Yılmaz Karacaya bakar. "Yav tamam siz konuşmazsınız ama eve gelin!"

Kübra Yılmaz'a bakar. "Bize abilerimin paralarını yiyorsunuz dedi!!! Gelmem!"

Yılmaz Kübra'ya bakar. "Ya biz sizin için çalışıyoruz başka niye çalışalım! Hadi gelin evimize gidelim rahat rahat huzurlu olun!"

Kızlar gider. Ceylan'a bakmadan otururlar. "Özür dilerim!"

Kızlar bakmaz. "Karaca!! Kızlar yapmayın ama böyle!"

Karaca Azer'e bakar. "Bak gidersem bir daha gelmem!"

Azer Ceylan'a bakar. "Tamam abi biz gidelim!"

Akın Karaca'ya bakar. "Yaptığınız hiç hoş değil!"

Karaca abisine bakar. "Tatilinize devam edin abi!"

Akın ve Ceylan gider. Kızlar oturur. "İnsanda az utanma olur!"

Azer Nur'a bakar. "O benim kardeşim dediklerinizi dikkat edin!"

Nur Azer'e bakar. "Eski hayatımı geri getirin bende sizden özür diliyim ayrıca abimiz yok diye sahipsiz değiliz Allah'a şükür bize de sahip çıkan abilerimiz var!"

Umut Azer'e bakar. "Abi tamam biz İstanbul'a gidelim böylece herkes rahat eder!"

Nur kafasını sallar. "Bencede gidelim kendimize küçük bir ev alalım orda yaşayalım!"

Azer Nur'a bakar. "Amacınız aileyi mi dağıtmak!"

Umut Azer'e bakar. "Abi karım o benim kardeşim tamam başımın üstünde yeri var ama karıma laf ettirmem biz gideriz!"

Karaca Azer'e bakar. "Ya bir kardeş için aileyi sen dağıttın, zaten evlendi mutlu Allah daha da mutlu etsin!"

"Umut ve Nur hazırlanır İstanbul'a giderler."

2 HAFTA SONRA
...

"Azer'in ağzından köpükler akarken Karaca yerden kalkamaz ve kanaması olur."

💥
💥

Tahminleri alalım?

Sizce kim haklı??

Bölüm nasıldı??

Kendinize iyi bakın sizleri seviyorum ❤️

♡SONSUZ AZKARIM 2♡ -BİTTİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin