Evet uzun zaman oldu değil mi. Sizi bu kadar beklettiğim için çok özür dilerim. Aklımda güzel planlar var hikaye ile ilgili. Umarım sizin de hoşunuza gider. Neyse çok uzatmadan hikayeye geçelim. İyi okumalar. Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Aren evden çıkıp adamlarının gösterdiği adrese gitmişti. Yamaç mekanlarından birine girmişti. Sanırım yine bir olay çıkarmayı düşünüyordu. Ama bu sefer olmayacaktı.
Aren sakince içeri girip, barmenin önündeki yamaç diye tahmin ettiği sarışın adam ve yanındaki uzun boylu esmer adamın karşısına geçti.
Yamaç Aren'i farkettiği gibi ona döndü. Ardından umursamaz bir şekilde tekrar barmene dönüp konuşmaya başladı.
Yamaç:Bana bak kardeşim kibarca konuşuyorken söyle. Bu mekanın sahibi şuanda nerede?
Yamaç'ın tehditkar sesini umursamadan dinlemeye devam etti Aren.
Teoman(barmen) :Beyefendi söyleyemem işimden olurum.
Cumali:Aslan parçası. Söylersen işinden okursun da......
Cumali yüzünü sertleştirip daha tehditkar bir şekilde cümlesine devam etti;
Cumali:Söylemezsen de canından olursun.
Teoman(barmen) :Beyefendi gerç-
Aren Teoman'a rahat olması için işaret ettiğinde Teoman sözünü yarıda bırakmıştı.
Yamaç:KONUŞSANA LAN. Sabaha kadar seni bekleyemem kafana sıkar giderim oğlum.
Aren bu hadsizliğe daha fazla dayanamayacağını anladığında konuşma gereği duydu.
Aren:Buyrun.
Yamaç:Siz kimsiniz.
Dedi Yamaç. Afallamıştı.
Aren:Buranın sahibini aramıyormusunuz? Karşınızda işte. Ne derdiniz varda bana söyleyin.
Cumali dalga geçerek "yav kızım yürü git işine başımıza bela olma" deyip cevap vermesi için tekrar barmen dönerken, Yamaç içindeki şüphe duygusuna kapılıp "Cumali amcanın adamlarından mısın sen?" diye boktan bir soru sordu Aren'e.
Aren:Kimsenin adamı değilim ben. Cumali amcamın kızı sayılırım ben. Ne derdin varsa bana söyle Yamaç Koçovalı.
Yamaç:Nerden tanışorsun kızım sen beni?!
Diye kükrediğinde Yamaç, Aren aklındaki planı devreye sokmak için konuşmaya başlamıştı ;
Aren:Sana yardım etmek için burdayım.
Cumali:Ne diyon kızım sen hasta mısın. Az önce demedin mi sen 'ben Cumali amcamın kızı sayılırım' diye. Şimdi yardım edicem diyorsun. Ne ayaksın lan sen.
Aren bu sert çıkışı bekliyordu zaten. Bu yüzden soğuk kanlılığını koruyarak cevap vermeye çalıştı
Aren:O öyle biliyor. Cumali amca dediğiniz adam benim babamın ölümüne sebep oldu. Sırf babam onu kardeşi bildiği için yanındaydım. Ama öğrendim ki babamın ölümünün en büyük payı bu herifteymiş. Duydum ki sizin de alınacak intikamını varmış bu heriften. Bana yardım etmenizi istiyorum sadece.
Yamaç pek de güvenmiyordu Aren'e. Her ne kadar masum bir yüzü olsa da enerjisinden anlamıştı kötü bir şey olacağını. Ama şuan mecburdu.
Ona yardımı olabilirdi. Amcanın yerini söylemesi yeterdi onun için.
Bu yüzden her ne kadar güvenmesede bu kıza. Kabul etmesi gerektiğini biliyordu.Yamaç:Amcanın yerini söyle.
Aren:Anlaştık mı ki?
Yamaç:Amcanın yerini söylersen anlaşmış olucaz.
Aren:Beni takip edin.
Aren önden yürürken Yamaç ve Cumali bellerindeki silahları elleriyle gelişi güzel bir şekilde kontrol ettikten sonra kızın peşine düşmüşlerdi.
Arabaya binen kızı kendi arabalarıyla takip ediyorlardı. Yarım saatlik yolun ardından merkezden iyice uzaklaşmışlardı.
İçlerinde bir tutam kuşku olsa da aldırmadan kızı takip etmeye devam ettiler.
Elleri bellerine yakındı. Tehlike anında hemen silahları almak için temkinli davranıyorlardı.
Devasa sayılabilecek bir mekana geldiklerinde önden giren kızın peşinden onlarda içeri girmişlerdi.
İçeri girdikleri anda kafalarında çarpan sert cisim ile ikisininde gözleri kararmaya başlamıştı. Sonunda bilinçlerini kaybedip yere yığıldılar.
Bölüm kısa farkındayım. Çünkü artık hergün bölüm atmaya karar verdim. Bölümler mütemadiyen böyle olucak ama hergün elinizde bir bölüm olucak. Oy verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR'UN SAHİPLERİ
FanficCumali amcayı babası gibi gören Şahram ve Aren. Kendilerini Cumali amcaya adamışlardır. Peki ya kendi hayatları...........