Oy verip satır arası yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.Sizi seviyorum 🐰🐰
Aren kahveye gittiğinde Şahram kafasını kollarının arasına almış, ve masaya koyarak sandalyede uyuya kalmış.
Aren içeri girip bir süre gözlerini kısıp onu izledi. Ona ne yapacağını düşünüyordu. Daha sonra aklına gelen fikirle kurnazca gülümsedi.
Kahvenin çay ocağının olduğu kısma gitti. Kapılar için alınan makine yağını bulduktan sonra Şahram'ın uyandıktan sonra tamda yürüyeceği kısma dikkatlice döktü.
Daha sonra kendine bir çay koyup masallardan birine oturdu. Bir yandan çayını yudumluyorum diğer yandan sırıtarak Şahram'ın uyanmasını bekliyordu.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra Şahram'ın telefonu çalmıştı. Sese uyandıktan sonra Şahram'ın amca ile konuştuğunu anlamıştı Aren.
Şahram gözlerini ovuşturarak kendine gelmeye çalıştı. Ardından ayağa kalktı. Tam seri bir şekilde yürüyecekken Aren'in planı devreye girdi.
Şahram'ın ayağı kaydı ve kafasını sandalyeye çarptı. Şahram biraz sızlandıktan sonra yavaş yavaş yağ olmayan yerlere basarak ayağa kalktı. Bir sandalyeye oturup başını tuttu. Çünkü kafası kanıyordu.
Aren içinden "Acaba çok mu abarttım" diye düşünürken Şahram birden gülmeye başladı. Aren ne olduğunu alamazken Şahram'ın gülmesi güçlü bir kahkahaya dönüştü.
Aren:Ne gülüyorsun be deli gibi??
Şahram:O gün atmaya çalıştığım tokatı rövanşını bekliyordum ama böyle çocukça bir intikam aklıma gelmedi doğrusu.
Aren:Söz konusu Aren Şahan ise heryeşi düşünmelisin. Neyse git hastaneye bir pansuman falan yaptır.
Deyip gitti. Şahram ise arkasından gülmeye devam etti. Dışından her ne kadar eğlense de aslında kızmıştı Aren'e. Ama bişey yapamazdı sonuçta onu beğeniyordu .
Evet beğeniyordu. Bir adı yok bu duygunun. Sevgi, aşk, dostluk, platoniklik.... Sadece ilgisini çekiyordu Aren, Şahram'ın.
Güçlü tavrı, şakacı yanı, komik hareketleri, tatlı atışmaları, güzelliği etkiliyordu Şahram'ı.
Size birşey sormak istiyorum. Sizce çok mu hızlı ilerliyor? Yani Şahram'ın Aren'i beğenmeye başlaması. Daha beklesemiydim . Hikaye bana biraz sıkıcı gelmeye başlamıştı çünkü. Görüşlerinizi yorumlara yazmayı ve oy vermeyi unutmayın. Sizi seviyorum 🐰🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR'UN SAHİPLERİ
FanfictionCumali amcayı babası gibi gören Şahram ve Aren. Kendilerini Cumali amcaya adamışlardır. Peki ya kendi hayatları...........