B2|

568 41 6
                                    

Dün tüm gece boyunca oturup düşünmüştüm. Kararım kesindi ben bu çocuğu doğuracaktım. Masum bir cana kıymaya hakkım yoktu. Gerekirse gece gündüz çalışır minik bebeğimi büyütürüm. Hem anne hem baba olurdum ona. Deniz beni hiç aramamıştı. Kalbim çok kırıldı ona güvenmiştim onu gerçekten sevmiştim.

Derin düşüncelerden ayrılıp kafam dağılsın diye televizyonu açtım.

"Sosyetik güzel Ceren Yaldız ve ünlü iş adamı sevgilisi Deniz Cellat 7 yıllık nişanlılık sürecinin sonunda evleniyorlar. Bir küs bir barışık olan gözde çiftimiz düğün tarihlerini verdi. Ceren Yaldızın açıklamasına göre çift bu cumartesi çırağan sarayında yapılacak görkemli düğünle dünya evine giriyor. Çiftimize şimdiden mutluluklar dileriz"

Evleniyor 7 yıl nasıl yapar bunu bana çok aptalım ben ona deli gibi aşıkken onun zaten nişanlısı varmış. Kullanmış beni.

Ben aptalliğima yakınıp kendi kendime ağlarken kapı çalmaya başladı. Kendimi toparlayıp kapıyı açtım gelen Merveydi.

Merve: Günaydın. Dün hasta gibiydin seni merak ettim. Cemre çok solgunsun ağladın mı sen doktora gittin mi?

"Bir sakin ol Merve iyiyim sadece üşütmüşüm endişelenme bu kadar"

Merve: Sen geç otur ben sana çorba falan yapayım.

"Gerek yok valla iyiyim"

Merve: Gerek var geç otur ben yapıp geliyorum.

Merve bana çorba yaptı ve benimle iki saat kadar oturdu. Sonra bir arkadaşı ile buluşmak için gitti.

Denizim: Cemre aşağıdayım konuşabilir miyiz?

Siz: Konuşacak bir şey yok defol git

Denizim: Önemli aşağı mı inersin yoksa ben mi yukarı çıkayım

Siz: Bekle geliyorum

Aynaya baktığımda berbat haldeydim. Umursamadım askıdan bir ceket ve anahtarımı alıp aşağıya indim. Deniz arabasına yaslanmış beni bekliyordu.

"Ne var ne istiyorsun"

Deniz: Cemre iyi misin?

"Süperim Deniz biraz önce sevdiğim adamın 7 yıldır nişanlı olduğunu ve cumartesi günü evleneceğini öğrendim üstelik ben ondan hamileyken"

Deniz: Cemre ben-

Bana doğru yaklaştı elini yanağıma koyup okşamaya başladı. Hızla geri çekildim

"Sakın bir daha dokunma bana. Ne söyleyeceksen söyle sonrada defol git"

Deniz: Ben böyle olsun istemedim Cemre özür dilerim.

"Özür dilersin öylemi ya madem evlenecektin niye sevgili oldun benimle niye hamile bıraktın beni sen benden ne istedin ya?"

Deniz: bir hata yaptım gelme üstüme ben evleniyorum Cemre

"Hatayim öyle mi? Ben daha 19 yaşındayım sen benim hayatımı mahvettin Deniz Cellat"

Arkamı dönüp binaya girdim.

Bölüm sonu

Lütfen oy verip yorum yazın

Bebeğimin Babası | Cemcel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin