B3|

617 36 9
                                    

Bugün günlerden cumartesi yani Denizin düğün günü ben ne mi yapıyorum televizyon başında oturup çekirdek çitleyerek Deniz ve sevgilisinin düğününün magazinini izliyorum.

Aslında şeytan diyor git düğünü bas ben bu adamdan hamileyim de ama ben gurursuz bir kız olmadığım için bunu yapamam sonuçta benide bebeğimi de istemiyor.

"Deniz Cellat ve Ceren Yaldız'ın nikâhı az önce kıyıldı. Şimdi çiftimiz el ele salondan çıktılar ve arabalarına binip evlerine gidiyorlar"

Birde evlerine gidiyorlarmış şimdi bana dokunduğu elleriyle o kıza da dokunacak bir kaç aya çocukları da olur. Of sinirden kafayı yiyeceğim. Kumandanın düğmesine basıp televizyonu kapattım. Buna daha fazla tahammül edemeyecektim.

Zil çalmaya başladı. Saat gece on ikiye geliyordu bu saatte kim gelirdiki bana biraz tedirgin olarak kapıya yürüdüm. Mercekten baktığımda Denizi görmemle şaşırmıştım. Teknik olarak şu an karısıyla ilk gecesini yaşıyor olması gerekmezmiydi. Kapının tekrar çalınmasıyla kilidi açıp kapıyı açtım.

"Ne işin var senin burada bir gören olacak Deniz"

"C-cemre çok güzelsin" bana doğru yaklaşmaya başladı.

"Deniz sen sarhoşsun"

"Senin aşkın sarhoş etti beni" içeri girip kapıyı örttü ve iyice dibime girdi. Dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla ne yapacağımı şaşırdım. Bende onu öpmek istiyordum ama evliydi. Saçmalama Cemre evli bir adamla öpüşemezsin. Geri çekildim.

"Yapma lütfen yapma"

"Cemre özür dilerim" yeniden bana doğru yaklaştı beni kendine çekip sarıldı. Kulağıma doğru eğildi.

"Seni çok seviyorum bunu bil tamam mı?" Beni bırakıp kapıyı açtı ve gitti

Zaten karışık olan kafam dahada karışmıştı. Kapıya doğru gidip kapıyı kilitledim. Sonra koşarak balkona çıktım. Deniz arabasına binip gaza basıp gitmişti. Bir süre arkasından baktım.

Siz: Eve sağ salim varınca yazar mısın? Çok sarhoşsun bu halde araba kullandığın için seni merak ederim. (00.52)

Balkondan eve geçip odama geçtim ve kafamı yastığa koydum.

Denizim: Evdeyim güzelim merak etme (01.22)

Mesaji okuduktan sonra telefonu komodinin üzerine koydum. Sonrada kendimi uykuya bıraktım.

Bölüm sonu

Şimdiye kadarki bölümler hep taslakti. Taslaklarım bitti yine bir kaç bölüm depolayıp öyle atarım muhtemelen

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bebeğimin Babası | Cemcel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin