Merhaba kitabı düzenleyip yeniden yayımladım. Kurguda çok farklılıklar olacak o yüzden yeniden okumanızı tavsiye ederim.
Endişeli bir şekilde elimdeki testin sonucunu bekliyordum. Çift çizgiydi allah kahretsin. Testi çantama attım. Ne yapacağım konusunda bir fikrim yoktu. Denizle konuşmalı mıydım. Salak Cemre tabiki konuşmalısın bu onunda çocuğu diye geçirdim içimden. İçimdeki kötü hisse engel olamıyordum.
Bugünlük okula gitmemeye karar verdim. Telefonumu elime alıp Denizi aradım. Açmamıştı muhtemelen önemli bir toplantıda falandı. Bende mesaj atmaya karar verdim.
Siz: Deniz konuşmamız gerek önemli buluşalım mı?
Deniz: Bugün çok meşgulum güzelim yarın görüşelim
Siz: Ama önemli Deniz
Deniz: Bende işim var diyorum Cemre yarın konuşuruz
Deniz: Seni seviyorum
Dolan gözlerimi sildim. Hep böyle yapıyordu işte. Ne zaman görüşelim desem bir şekilde beni geçiştiriyordu. Onunla sadece evde görüşüyorduk. Benimle dışarı çıkmak istemiyordu. Bunlar bahane miydi değil miydi bilmiyorum. Ona güvenmek istediğim için hiç sorgulamadım. Beni sevdiğine inandım. Sadece çok çalışması gerekiyordu. Belkide bu da benim kendimi kandırma yöntemimdi.
Telefonuma gelen art arda bildirimlerle kendime geldim. Mesajlar Mervedendi.
Merve: Cemoş uyandın mı bekliyorum seni
Merve: Uyuyo kaldın demii
Merve: Hemen uyan ve okula gel
Siz: ilk derse yetişemem ama ikinci derse okuldayım.
Denizle konuşamayacağıma göre okula gitmeliydim. Odama geçip üzerimi giyindim. Tamamen hazır olumca aceleyle evden çıkıp otobüs durağına doğru yürüdüm. Bir süre bekledikten sonra gelen otobüse binip boş bir yere oturdum.
Sonunda okula gelmiştim. Saate baktığımda dersime daha yarım saat olduğunu gördüm. Kafede oturup bir kahve içebilirdim. Merveye geldiğimi bildiren kısa bir mesaj attım.
Arkadan belime sarılan ellerle irkildim.
Merve: Günaydın Cemoşum
Cemre: Günaydın
Merve ile oturup kahvemizi içtik. Biraz dedikodu falan yaptık. Midemin bulanması ile oturduğum yerden kalkıp tuvalete koştum. Kustuktan sonra elimi yüzümü yıkayıp Mervenin yanına döndüm.
Merve: Iyi misin? Üşüttün mü ki acaba.
Cemre: Merve benim pek halim yok eve gidip dinlensem iyi olacak sen bana dersin notlarını atarsın
Merve: Tamam canım git dinlen
Çantamı alıp masadan kalktım. Hastaneye gitmeliydim bazen test sonucunda yanlışlık oluyordu. Kesin emin olmalıydım. Taksiye binip adresi söyledim. Bir süre sonra hastanedeydim. Kadın doğum kısmına çıkıp beklemeye başladım.
"Cemre Solmaz" adımın seslenilmesi ile içeri girdim.
Doktor: Cemre hanım şikayetiniz nedir?
Cemre: Ben hamileyim test yaptım pozitif çıktı bebeğin durumuyla ilgili bilgi almak istiyorum.
Doktor: Şöyle geçin ultrasonla bakalım
Dediği yere uzanıp karnımı açtım doktor jeli döküp aleti karnımda gezdirmeye başladı.
Doktor: Cemre hanım bebeğiniz gayet sağlıklı şu an 9 haftalık bir sorun yok merak etmeyin.
Ultrason resimlerini bana uzattı. Karnımdaki jeli silip üzerimi düzelttim.
Doktor: ilk çocuğunuz mu?
Gözlerim dolmuştu kafamı salladım
Doktor: bir ay sonra cinsiyetini öğrenmek için gelebilirsiniz.
Cemre: teşekkür ederim
Odadan çıktım hastaneden çıkıp sahile yürüdüm boş bir yere oturup ağlamaya başladım. Ne kadar ağladım bilmiyorum ama telefonumun ısrarla çalmasıyla açtım.
Deniz: Cemre neden açmıyorsun çok merak ettim seni ?
Cemre: Ş-sey film izliyordum sessizde kalmış duymamışım
Deniz: Ben evdeyim güzelim hadi gel bana konuşmak istediğin şeyi de konuşalım
Birden bire içimde kelebekler uçmaya başladı.
Cemre: Tamam geliyorum hemen
Sahilde oturduğum banktan kalkıp bir taksiye bindim ve Denizin evinin adresini verdim.
Taksiciye parayı verip indim ve eve girip kapıyı çaldım. Deniz kapıyı açınca ona sarıldım ve beraber içeri geçtik ve oturduk
Deniz: Aç mısın ayfer abla tavuklu pilav yapmış seversin sen.
Cemre: Hayır aç değilim
Deniz: Film izleyelim o zaman güzelim
Cemre: Deniz benim sana söyleyeceğim şey önemli
Deniz: Dinliyorum güzelim hadi söyle
Cemre: Deniz ben hamileyim
Deniz: Cemre ciddi misin?
Cemre: Evet hamileyim işte
Deniz: Tamam sorun değil birtanem hallederiz tamam mı? Benim doktor arkadaşlarım var kimse duymadan hallederiz
Cemre: N-ne diyorsun sen
Deniz: Cemre daha 19 yaşındasın bu çocuğu istiyor olamazsın.
Cemre: Sen yanımda olsanda olmasan da ben bu çocuğu doğuracağım.
Gözümden akan yaşları sildim ve koltuktan kalktım çantamı alıp evden çıktım. Eve gidene kadar ağladım. Neden yapmıştı bunu bana neden kullanmıştı beni.
Merhabaa kitap taslakta çürümesin diye yayımladım.
Ilk haline göre fazlaca değişiklikler yaptım.
Okursanız oy verip yorum yapar mısınız? Ona göre devam ederim yada yeniden taslağa alırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası | Cemcel
Genel KurguDeniz: Cemre sana herşeyi anlatacaktım. Cemre: Ne zaman evlenince mi ? Ya madem nişanlıydın evlenecektin niye sevgili oldun beninle niye? Hadi sevgili oldun niye hamile bıraktın beni. Sen benden ne istedin ya ? Deniz: Cemre üzerime gelme tamam bir...