~𝑄𝑈𝐸𝐸𝑁~ (1/1)
𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎 (Nearly_Queerly)
𝑂𝑤𝑛𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛-𝑚𝑎𝑘𝑒𝑟, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑎𝑙𝑙𝑖𝑎𝑛𝑐𝑒-𝑝𝑟𝑜𝑝𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑢𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑤𝑖𝑠𝑒, 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑠, 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑒𝑑𝑖𝑡𝑜𝑟~𝐶𝑅𝑂𝑊𝑁 𝑃𝑅𝐼𝑁𝐶𝐸𝑆𝑆~ (1/1)
𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝐹𝑙𝑎𝑟𝑒 (lightnightfury01)
𝑆𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑-𝑖𝑛-𝑐𝑜𝑚𝑚𝑎𝑛𝑑, 𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑔𝑒 𝑖𝑓 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎 𝑖𝑠 𝑎𝑤𝑎𝑦, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑐𝑎𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑢𝑛𝑐𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑒𝑑𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎~𝑃𝑅𝐼𝑁𝐶𝐸𝑆𝑆𝐸𝑆~ (2/2)
𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑆𝑢𝑝𝑒𝑟 𝑁𝑜𝑣𝑎 (Haven_Luna)
𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑆𝑘𝑦𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 (xLittleGriffinx)
𝐶𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑐𝑎𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑢𝑛𝑐𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑒𝑑𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎~𝑃𝑅𝐼𝑁𝐶𝐸𝑆~ (1/2)
𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐴𝑢𝑏𝑎𝑑𝑒 (All-Things-Lovely)
𝐶𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑒𝑑𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎~𝐴𝐷𝑉𝐼𝑆𝑂𝑅𝑆~ (0/4)
𝐶𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠, 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, 𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑔𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑒𝑤 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑏𝑒, 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑒𝑑𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑔𝑛-𝑢𝑝𝑠 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎~𝐺𝐸𝑁𝐸𝑅𝐴𝐿~ (1/1)
𝐺𝑒𝑛𝑒𝑟𝑎𝑙 𝑆𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎𝑟 (NewellTheDragon)
𝐶𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠, 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, 𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑔𝑒 𝑜𝑓 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑛𝑡𝑟𝑖𝑏𝑒 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑙𝑖𝑎𝑛𝑐𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎, 𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑔𝑒 𝑜𝑓 𝑏𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑠 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒'𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑟, 𝑐𝑎𝑛 𝑒𝑑𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑟𝑚𝑦 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐶𝑦𝑟𝑎~𝑆𝑂𝐿𝐷𝐼𝐸𝑅𝑆~ (0/20)
𝐶𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠, 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑐𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑠 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒'𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑟~𝐶𝐼𝑇𝐼𝑍𝐸𝑁𝑆~ (0/inf.)
𝐶𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦, 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑦 𝑏𝑒 𝑎 𝑆𝑜𝑙𝑎𝑟𝑊𝑖𝑛𝑔