Prológus

1 0 0
                                    

-De ne már. Tiszta víz most a pólóm.-Förmedtem rá Beomgyura.

-Muszáj egy kicsit szórakoznod. Nemsokára mehetünk vissza a suliba, és te még mindig nem csináltál semmit, csak egész végig tanultál.-Mondta Beomgyu, sajnálatos hangon.

-Jól van. DE CSAK MOST AZ EGYSZER!-Én is megragadtam egy vízibombát, és Beomgyunak akartam dobni. Bár ne tettem volna. Beomgyu helyett, az iskola szépfiúját találtam el, Jeon Jungkookot. Ki nem állhatom, de közben tartok is tőle. Minden lány oda van érte, kivéve én. Jungkook egyből felém nézett, és elkezdett közeledni felém. Miután elém állt, nem csodáltam bocsánatot kérni, ugyanis rémisztően tud nézni. Főleg rám.-Én..én tényleg nagyon sa..-Folytattam volna mondandómat, de ő közbe vágott.

-Látom nem vagy tekintettel a másikra. Ilyen kinézettel már rég megöltek volna. Ahelyett hogy megjelensz ezzel az ocsmány kinézettel, inkább menj és fogyj le, mielőtt szívinfarktust kapsz.-Ezzel eltávozott a társaságtól. Nyomban lerogyadtam a földre. Életemben nem gondoltam volna, hogy ő is képes így megbántani.

-Hé. ShinSoli, nyugalom. Ne vedd magadra.-Beomgyu leggugolt hozzám, és próbált megnyugtatni, de én ezt visszautasítottam.

-Már hogyne venném magamra? A saját szemeiddel láttad, és a saját füleiddel hallottad, ahogy beszélt velem.-Förmedtem rá.

-Ez így igaz. De nem tudsz ellenne semmit se tenni. Ő egyszerűen ilyen. Ne foglalkozz azzal amit mond/mondanak. Számomra így vagy tökéletes, és ez a legfontosabb. Bármennyire is telt alakod van, nem azt jelenti hogy ronda vagy. Gyönyörű arcod van. A külső nem fontos, mert a belsővel kell leginkább foglalkozni, és te egy igenis jószívű ember vagy. Mindent megteszel, csakhogy segíts másokon. Szinte magaddal nem is törődsz, ami engem zavar. Gyere, és inkább menjünk be. Mára ez bőven elég volt.-Visszamentünk a házba, és átöltöztünk, mert nyilvánvaló, hogy nem csurom vizes ruhával fogunk mindenhol császkálni.

Félek Tőled (Jungkook ff.) Where stories live. Discover now