1. rész

2 0 0
                                    

Az iskola első napja. Hurrá. Nagyon nem vártam ahhoz képest, hogy én vagyok az osztály legjobb tanulója. Ohh igen. Be sem mutatkoztam. Lee ShinSoli vagyok. Sokak bántanak a kinézetem miatt, amit már tudni lehet. Próbálok nem igazán foglalkozni az ilyenekkel, de egyszerűen fáj ahogy egyes emberek lenézik a másikat, csak mert nem olyan kinézete van ami nekik megfelel. A lényeg hogy ezen változtatnom kell. Jelenleg egy matek óra kellős közepén ülök, a szokásos kis dolgaimat csinálva. Tábla másolás, lecke ellenőrzés stb. A padtársam, meg mint egy szerencsétlen, össze vissza irogatja a feladatokat. A padtársam ki más lenne, ha nem a legjobb barátom Choi Beomgyu. Pelenkás korunk óta jóban vagyunk. Mintha testvérek lennénk. Kb 2 éve költöztünk össze, egy elég nagy házba. Nem tagadom, nem vagyunk azok a nagyon gazdagok egy ilyen kiadós házra, de azt megkell mondjam hogy szegények sem. Szóval az a pont jó arány. Arra lettem figyelmes, hogy kicsengettek és mindenki ment ebédelni, köztük én és Beomgyu is. Leültünk a megszokott helyünkre, és falatozni kezdtünk.

-Szóval hogy megy eddig MinJivel?-Kérdeztem

-Szakítottunk.-Mondja legjobb barátom unott fejjel.

-HOGY MI?! És mióta?

-Kb 2 hete. De nem igazán érdekel. A pénz miatt szeretett.

-Akkor ezek szerint igazam volt. Ugye?

-Sajnos.

-Mi az hogy sajnos?! Nem örülsz hogy attól a ringyótól megszabadultál?

-Szerettem.

-De kibaszott nagy hiba volt.

-Ahogy mondod Soli.

Ebéd után én a könyvtárba mentem, Beomgyu meg haza ment. Kikölcsönöztem egy könyvet, aztán én is haza fele indultam, amikor is a lámpák elsötétedtek. Elég későn indultam el, mert úgyis minden házit megcsináltam, így volt időm. Hirtelen egy zsákot húzott valaki a fejemre, és annyit éreztem hogy az illető megüt. Onnantól feketeség lett körülöttem. Nem tudom mennyi lehetett az idő, csak arra keltem hogy egy szobában fekszek az ágyhoz bilincselve, és éreztem hogy valaki van felettem. Amint a látásom normalizálódott, hirtelen megugrottam. Nem számítottam arra a személyre. Főleg nem rá.

Félek Tőled (Jungkook ff.) Where stories live. Discover now