Küçük sürprizler rutinim dışına çıkmama neden olacak aksilikler benim için çok büyük bir sorun başkasına şefkat göstermek ya da onun için zaman harcamak da hoşlandığım şeyler değil. Bu açıdan iyi bir şeker baba olup olmadığımdan emin değilim. Yinede ona şefkatli davranmaya çalışıyorum. Onu zorlamıyorum. 2 ay önce bana ilk kez oral seks verdiğinde bile ona defalarca eminmisin diye sordum. Gerçi hayatımda yaşadığım en beceriksiz ve beni mutlu eden oral seks oydu. O günden beri hafta sonları o pembe ağzını beceremeyi seviyorum.
Krist ile olan ilişkimiz sorunsuz ilerliyor. Bu güne kadar benden herhangi bir talepte bulunmadı. Telefonla görüşürken bile odadan ayrılıp bana zaman veriyor. Hiç bir şikayetini duymadım. Eski sevgilerimle olan ilişkilerimi düşünüyorum da o ilişkiler ruhumu bedenimi tüketen beni zorlayan ilişkilerdi. Şeker bebek olayı ruhuma ve bedenime iyi geldi. Gerçekten mutlu hissediyorum.
Ön sevişmenin olmadığı sert seks severim ama krist'in yaşını göz önünde bulundururak ön sevişme ve oral seksin dışında bir şey yapmıyoruz. İhtiyacımı karşılamak için her cuma Max'ın yerine gitmeye devam ediyorum. Yaklaşık 4, 5 aydır Krist hayatımda eskisi gibi zayıf değil artık dolgun kalçaları var daha olgun ve güzel görünüyor ayrıca ilk zamanlar ara ara hırçınlaşan halide azaldı şimdi çok daha yumuşak. Dediğim gibi benim zor olan hayatıma uyum sağlıyor.
Bu gece Tay'ın ofisinden bir belge almaya gittiğimde Tay masasında şeker bebeğini beceriyordu bir süre onları izleyip ofisime döndüm. İşe konsantre olamayıp daireme girdim. Krist'i masamın üzerinde inlettiğimi hayal ettim. Krist'in dosyasını yeniden okumak için aldım. Nihayet önümüzdeki hafta 18 yaşında olacak onun için bir sürpriz hazırlamaya başladım. Hafta sonu evime geldiğinde ona sarıldım yatağa uzanıp onu altına aldığımda elini boynuma koyup çok fazla ısırık diye mırıldandı. Kafamı kaldırıp ona baktığımda üzgünüm phe dedi. Gözlerinde
yaşlar vardı Ellerimle göz yaşlarını silip ağlama dedim. İlk kez bana sıkıca sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı beni bırakma özür dilerim deyip ağlamaya devam etti. Zorlukla uyuttum. Uyuttuktan sonra aynaya gidip boynuma baktım. Bu gece 3 lü yapmıştım o salaklar boynumun her santimini işaretlemişler. Krist'i düşündüm bu gözyaşları... bebeğim bana aşık bunun başka açıklaması olamaz o beni seviyor. Nedense bu gerçek beni çok mutlu etti. Ona sarılıp yanaklarını öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN
أدب الهواةİki muhtaç kalbin hikayesi biri paraya diğeri sevgiye muhtaç bu bir manxboy hikayesidir yaş aralığı yetişkinlere yönelik içerik.