Krist'in davranışı akımı karıştırdı. Onsuz hafta sonum çok boş ve huzursuz hissettirdi. Pazartesi günü Tay'ın ofisine gittim. Tay, sıkıntılı halimi fark etti ona olanları anlattım bana bakıp gülümsedi. Onu seviyor musun diye sordu. Onunla birlikte olmayı seviyorum ama aşk sanmıyorum dedim. O halde bırak birlikte olmayı seveceğin başka oyuncaklar da alabilirsin dedi. Aslında haklıydı Krist ile uğraşacak vaktim de yoktu. Üstelik Pattaya'da ki otel yapılacak arazi ihalesini de kaybettik. Bu yüzden gergindim ama yinede işe odaklanamıyordum. Bir şekilde Krist'in güzel yüzü gözümün önüne geliyor, onu özlüyor ve ondan vazgeçeme fikrini sevmiyordum.
Tüm hafta benim için çok kötü geçti. Cuma gecesi ilk kez klübe gitmedim aslında son iki aydır zevk almıyordum ama işte rutinimi kolay kolay değiştirmeyen bir yapım var.
Krist için küçük bir hediye aldım. Sonra evime dönüp onu bekledim ana gelmedi. P Ice gelmeyeceğini söylediğinde çok kızgın ve endişeli hissettim onu defalarca aradım mesaj attım hatta yurduna bile gittim ama açmadı. Gergin endişeli hissettim ya geçen sefer ki gibi baygın sa yurd odasının önünde tüm gece bekledim. Ertesi sabah nihayet onunla karşılaştığında üzgün ve kızgın hissediyorumdum. Bitirmekten bahsetti. Bitmesini istemedim. Onu ikna etmek için onu sevdiğimi bile söyledim. Neyse ki bana karşı koyamadı. Güzel bir hafta sonu hala bizi bekliyordu.Ne yazık ki bir kaç aydır şirkette sızıntı olduğundan şüpheleniyordum ama Pattaya'da ki arazi ihalesini de kaybedince artık eminim şirkette bir muhbir var. Şirkette her çalışan sadece kendi alanıyla ilgili kısıtlı erişime sahiptir. Güvenlik kameraları dışında şirket bilgisayarından yaptıkları her aktarım güvenliğe düşer buna rağmen üç ihaleyi arka arkaya rakip firmaya kaptırdık. Bu normal değildi. Şirket binasında güvenlik kamerası ve veri şifreleme sistemi var. Tüm bilgilere erişim hakkı olan sadece ben ve Tay dı. İkimizin odasına da gizlice güvenlik kamerası ve bilgisayarlarımıza casus programı yerleştirdim. Tay'a bundan bahsetmedim. Ona güvenmediğimden değil bana paranoya yapıyorsun diyeceğini bildiğimden açıkçası sekreterlerimizden biri diye düşünüyordum.
Krist ile dışarı çıktıktan hemen sonra güvenlik şefim aradı. Aradığım casusun kim olduğunu söylediğinde büyük bir şok yaşadım. Hemen şirkete dönmem ve bu sorunu çözmem gerekiyordu. Her zaman haklıydım. Hayat bunu bana defalarca kanıtladı ve hala kanıtlıyor. İnsanlara güvenmek aptallıktır. Ne kadar arka plan kontrolü yaparsan yap. En masum insan bile kolayca şeytanlaşır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN
Fanfictionİki muhtaç kalbin hikayesi biri paraya diğeri sevgiye muhtaç bu bir manxboy hikayesidir yaş aralığı yetişkinlere yönelik içerik.