Benzin

239 12 30
                                    

Yağmur şiddetlenmişti. Arabama hızlıca bindim ve çalıştırdım.

Hassiktir.
Sıçtım
Sıçtım
Sıçtım

Arabanın içinde kendi kendime söylemiyordum. Benzinim bitmişti. Ve burda kala kalmıştım. Yağmur çok şiddetli bir şekilde yağıyordu. Evim yürüyerek yaklaşık 10 dakika uzaklıkta ve bu yağmurda gitmem imkansız.

Yaklaşık yarım saat arabada yağmurun dinmesini bekledim. Ama bu siktiğimin yağmuru ne azalıyordu ne bitiyordu. Aynı hızıyla yağmaya devam ediyordu. Birden birinin cama tıklamasıyla irkildim. Cam buğulanmıştı kimin olduğunu göremiyordum. Açıp açmamak arasında kararsız kalsam da camı indirdim. Karşımda Louis'i görmeyi beklemiyordum. Sınıfta olan olaydan sonra birdaha konuşmadık. Gayet normal olarak.

"Yaklaşık yarım saattir buradasın, bir sorun mu var?"

Diye sordu evet desem ona yük olurum ve bunu hiç istemem ama hayır dersem de burada ne kadar bekleyeceğim belli değil. Bende evet demeye kadar verdim.

Mia: evet aslında bir sorun var

Louis: istersen yardımcı olabilirim.

Mia: çok iyi olur

Louis: ne oldu?

Mia: benzinim bitmiş ve şemsiyem de yok burda kaldım

Louis: eğer yani istersen seni evine bırakabilirim

Mia: hayır diyemicem çok iyi olur

Louis: şemsiyenin altına gel arabam şurda

Mia: çok sağol

Louis: ne demek

Birlikte Louis'in arabasına doğru yol aldık. Arabaya bindik ve Louis sürmeye başladı.

--

Evimin yol tarifini anlattım ve Louis beni eve getirdi. Çantamı almak için yöneldim ve birşey fark ettim.

"Siktir"

Sanırım dışımdan söylemiştim

Louis: sorun ne?

Mia: çantamı almayı unuttum ve

Louis: ve?

Mia: anahtarlarım içindeydi

Louis: sel olma ihtimali var geri dönemdeyiz.

Mia: sıçtım

Louis: daha bugün tanıştık ve bir nevi öğrencin sayılırım ama istersen benim evime gidebiliriz.

(Yazar notu: hızınız 72748292847 Louis bey yavaş)

Mia: ya cidden çok iyi olur

Louis: tamamdır evim çok yakın hemen gidebiliriz zaten

Mia: çok yardımcı oldun teşekkürler

Louis: ne demek

Dediği gibi Louis'in evi çok yakındı 2 3 dakikaya varmıştık.

Louis: eveeet geldik

Mia: evin çok hoşmuş

Louis: teşekkürler Juliet

Bir anlık şok geçirsemde bozuntuya vermemeye karar verdim.

Mia: önemli değil Romeo

Derste bir kısımda Romeo ve Juliet i ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiştim. Hatırlaması gerçekten çok hoş.

Flashback

Mia: Ve sevgi, aşk, mutluluk sınır tanımaz. Ne olursa olsun. Birçok hikayede ele alınmış bunlar. Ama benim favorim Romeo ve Juliet okumadıysanız kesinlikle öneriyorum. Özellikle aşka inanmıyorsanız bu kitap sizi aşka inandıracak.

Flashback end

Eve girdikten sonra Louis ceketimi istedi verdim ve askılığa astı.

Louis: şimdi gidip sıcak çikolata yapacağım. Oturma odası ileride sağda, banyoyu kullnmak istersen alt kattaki bozuk, benim odamdakini kullanabilirsin. Odam üst kattaki ilk oda.

Teşekkür edip banyoya doğru yol aldım.

Louis'in odası zaten ilk oda olduğu için kolayca buldum ve içeri girdim çok güzel bir odası vardı. Çoğunlukla gri ve mavi tonlarındaydı. Odasını yaklaşık 10 dakika inceledikten sonra banyoya girmem gerektiğini hatırladım. Hızlıca banyoya girdim.

Elimi yüzümü yıkayıp aşağı inmek için merdivenlere yöneldim ki. Siktir ayağım kaydı.

"AHH"

Louis: Mia iyi misin?

Mia: ah evet iyiyim kusura bakma ayağım kaydı da

Louis: sorun değil de sen iyi misin

Mia: evet, yani sanırım ayağımı burktum bir süre burda otursam iyi olacak

Louis: Mia saçmalama gel seni kaldıralım.

Mia: hayır ya gerçekten gerek yok bir süre burada otursam geçer

Louis: Mia üşüteceksin benimle gelir misin tut elimi kalk hadi.

Mia: of tamam

Tam elini tutup kalkıyorum ki bir siktir daha Louis'in üstüne düştüm.

517 kelime

Selaaam nasılsınız umarım iyisinizdir.

Her gün yeni bölüm atmayı düşünüyorum bu sayede beni unutmazsınız.

Bir soru sormak istiyorum sizce bölümler kısa mı?

Şuan hikayeyi kimse okumuyor ama umarım ileride okunur

Sizleri çok seviyorumm <3

Stajyer / Louis PartridgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin