konec školy

43 1 1
                                    

" Dobré ráno ".. Slyším hlasy a tak otevřu svoje unavené oči.. "Ahoj Ginny.." pozdravím a začnu se protahovat.. " Je sedm měly by jsme jít na snídani" " klidně už běž já tě pak doženu musím se ještě upravit" řekla jsem a Ginny s kývnutím hlavy odejde..

Na nic jsem nečekala a vyšla jsem směrem ke koupelně. Tak jsem se převlékla do černých džín a černého crop topu.. Vlasy jsem si dala do volnějšího drdolu a spustila si dva pramínky, které jsem nechala volně spadnout do mého obličeje.. Po té si dala jen řasenku a bylo hotovo. Je poslední den školy což znamená že se už neučíme.. Všichni jsme jen v jedné místnosti a oslavujeme až do druhého dne.. Něco jako nepovedenej Maturitní ples..a nepovedenej proto že tam pijou všichni. A to i Brumbál..
Já jsem tu snad jediná, která nepije.. Nemám to nějak za potřebí navíc mi je 16..
No nic. Vyčistila jsem si ještě rychle zuby a vyběhla na chodbu kde jsem zabočila do leva. Potkala jsem po cestě bezhlavého Nicka, kterej mě doprovodil až do jídelny.

"Hej Mio! " Volali na mě z nebelvírského stolu kde už čekala Ginny, Harry a Ron.
Přišla jsem k nim a přisedla si. " Tak co už se těšíte na večer?" Optal se Harry a Ginny na to hned kývla.. jak by ne když jsou spolu a taky že tam spolu hodlají protančit celej večer.." Mě je to tak nějak jedno, stejně tam budu jen do vyhlášení nejhezčí princezny a nejlepšího prince.. Potom si půjdu lehnout. ".. "ale Mio musíš si poslední večer užít.. " vyjela po mě Ginny " jenže když budou všichni opilí tak to moc bezva nebude.." řekla jsem s na to si ze stolu vzala Jablko a odešla jsem.

Vyšla jsem rychlejším krokem a slyšela jsem za sebou ještě volání ale to už jsem nevnímala..

"Auuu" vyjekla jsem když jsem do někoho vrazila a následně jsem spadla na zem

"Promiň jsi v pořádku ? Neviděl jsem tě moc se omlouvám.."

" V pořádku. Já se nedívala na cestu."

Konečně zvednu oči a vidím před sebou krásného kluka s blond vlasy a bledou tváří.. Vím kdo to je ale nevím jméno. Vím že chodí do Zmijozelu, ale já se celkově s lidma z jiných koleji nebavím.. Krom Sedrica a Lenky vlastně s nikým..

Podal mi ruku a já ji přijala

" Jmenuju se Draco. Draco Malfoy.. A ty?"

"Hermiona Grangerová"

" Jdeš na ten ples? Hermiono?"

"Ano, nejspíš ano.. a říkej mi Mio..,,

"Dobře, Mio.. Rád tě tam uvidím.. Tak se zatím měj"

" Jasně tak se možná uvidíme. Ahojky"

S těmito slovy jsem odešla na svůj pokoj a jelikož teď máme volno do večera tak jsem se rozhodla že se půjdu projít.
Nasadila jsem si teda svoje černé Fila boty a vyšla jsem na dvůr Bradavic..

Taak první kapitolu máme za sebou <3
Doufám že se vám to zatím líbí i když to bude ze začátku nuda, hodlám toho ale udělat hodně tak doufám že mi to vyjde a že se vám to bude líbit. Jinak takhle kapitola má 502 slov.
Možná vydám dnes ještě nějakou..tak se zatím mějte <33 TÝNKA

Letní závislost/Dramione/Draco/HermionaKde žijí příběhy. Začni objevovat