3. Samozřejmě že ano

18 1 1
                                    

"Draco já.. překvapil si mě.. "
" nemusíš se rozhodovat hned.. " na tyhle slova jsem se už neudržela a dala mu další polibek který on prodloužil.. "ber tohle jako moje ano".. Ještě chvíli jsme se na sebe jen koukali a pak se rozhodli vylézt z vody. Draco mi půjčil jeho bundu a vzal mě do náruče. "Miluju tě Hermiono Grangerová" tyhle slova mě dokážou tak šíleně zahřát u srdce..

Vydali jsme se na cestu v ruku v ruce a tentokrát jsme si povídali o všem možném.
"Herm.. Vím že na tebe hrnu teď hodně informací.. Ale nechtěla by jsi jet se mnou o prázdninách pryč? Víš nevydržím bez tebe dva měsíce.."

Stuhla jsem.. Taky jsem nechtěla být bez něho dva měsíce.. "víš Draco mám strach co o mě řekne tvoje rodina.. Nejsem čistá čarodějka a tvůj otec.. no.. však víš.. "
Draco se mi koukl do očí a dal mi letmou pusu.. "nezajímá mě co řekne můj otec, jestli bude mít kecy, tak odjedeme spolu pryč. Je mi jedno kam, hlavně že budeme spolu.. " po těchle slovech mi přejel mráz po zádech.. "ano" s klidným hlasem jsem odpověděla.

Došli jsme zpět do hlavní síně kde se to pořádně rozjelo.
"Draco jsem strašně unavená.. půjdu si už lehnout"
"Co kdyby si dneska přespala u mě na pokoji. Mám pokoj sám pro sebe tak mě napadlo jestli by jsi na poslední noc nechtěla spát u mě"
S kyvnutim hlavy na můj souhlas jsme vyšli po schodech nahoru až jsme došli do jeho pokoje. Vypadal úžasně, černo zelená postel kde podél stěny svítily krásné zelené svíčky a skříně se třpytily bílýma třpytky.. "wow vypadá to úžasně"
Draco mě ze zadu obejmul a obsypával mě mokrými polibky na krku. Vzdychla jsem. Otočila jsem se čelem k němu a sundala jsem mu triko. Měl úžasné tělo..

Ani on nezůstal pozadu. Stáhl ze mě šaty a vzal mě do náruče. " Jsi nádherná Herm.. nemusíme to dělat pokud nechceš.. nechci tě nutit"
"Draco myslím že jsem připravená"
Draco se pousmál a položil mě na postel. Líbal mě na krku a sjížděl níž a níž až byl u lemu mých kalhotek.. dál už víme co se dělo..

Draco únavou padl vedle mě. "Bylo to skvělé princezno" ach jak já ho miluju..
"Ano to bylo" pak už jsem jen usínala v jeho objetí.. Konečně se cítím doma. Pro něho bych klidně umřela..

Tak, tahle kapitola je kratší, ale za to si myslím že je celkem záživná.. doufám že se líbí ♥️ Týnka <3

Letní závislost/Dramione/Draco/HermionaKde žijí příběhy. Začni objevovat