Když jsem se vrátila z mojí procházky, už bylo sedm hodin. Na oběd jsem byla u tetičky a strýčka.
Rozhodla jsem si vzít moje nejoblíbenější šaty:K tomu jsem si udělala znovu svůj drdol, tentokrát jsem si ale dala větší práci a taky že se líp povedl. Opět jsem si spustila pramínky vlasů a dala řasenku. Tenké linky a lesk na rty.
Dala jsem si své černé střevíčky a šla pomalu dolů.(To už bylo 9 hodin.)
" Wow vypadáš skvěle" houkla na mě Ginny a Harry ji to dosvědčil.
" Smím prosit? " Zeptal se mě Ron ale já málem vyprskla smíchy..
" Pane bože Rone co to máš na sobě ? " " To mi poslala mamka vím je to vtipný no.."
" Ne, to je dobrý jdem tančit"Asi po půl hodině tančení jsem si šla pro něco k pití.
"Ahoj Mio" ozvalo se za mnou, když jsem se otočila spatřila jsem Draca. "Ahojky, bavíš se?" Optala jsem se ze slušnosti a Draco přikývl na souhlas. " Sice tyhle večírky moc nemusím, ale jelikož je to poslední večer tady tak si ho užívám.. a ty? " Popravdě jsem si myslela že Draco na tyhle večírky chodí rád.. " ale jo jde to.. taky nemusím tyhle akce.. jseš tu s někým? " Draco se na mě pousmál "ne, nejsem a rád bych zbytek noci strávil s tebou pokud dovolíš" wow.. nečekala jsem takovou odpověď.. popravdě bych s ním dokázala být v kuse.. "samozřejmě, ráda" pak už mi jen něco nabídl k pití. Sice jsem říkala že nepiju, ale v jeho blízkosti mi to vůbec nevadilo. Protancili jsme pak hodiny a hodiny..
Bylo kolem půl dvanácté a ve velké síni se to rozjíždělo víc a víc..
" Pojď se mnou něco ti ukážu" řekl Draco a hned na to mě vzal za ruku a odváděl mě někam ven. "Draco ale tady nemůžeme" celá vysmátá kvůli alkoholu jsem se mu to snažila vymluvit. "No tak Herm.. uvolni se trochu, uvidíš bude se ti tam líbit" pak už jsme jen mlčeli a ruku v ruce jsme šli k lesu. Nevím zda cítí to samé co já. Nevím jestli to co teď cítím dělá ten alkohol.. Ale to moje jedno. Je mi jasné že ho chci a že po něm toužím.. Jen musím doufat že to na stejně..Asi do půl hodiny jsme byly na místě. "Wow Draco to je .." "nádhera?" Doplnil mě.. ano, opravdu to byla nádhera.. všude stromy a uprostřed velkej rybník u kterého šlo vidět až na dno.. odrážel se od něho měsíc a byla to prostě krása. Lesní vůně to ještě víc zpestrila...
"Jdem se koupat?" Hleděla jsem na Draca jak na blázna když se mě zeptal na tuto otázku.. "blázníš vždyť to určitě bude studené a-" ani jsem nestihla dorict dvou větu a mé tělo pokryla překvapivě celkem vlažná voda. Vynořila jsem se a hned jsem začala hledat Draca. "Baf" "DRACO" vykřikla jsem a
stříkla na něho vodu. "Promiň, jsi roztomilá když se bojíš víš to? " Kurva. Co to pravé řekl.. Znamená to že- ne to je blbost.. Jak jsem se zapremyslela on se stihl ke mě přiblížit na tolik že naše rty byly od sebe ani ne centimetr.. "víš Herm.. Chápu že se neznáme moc dlouho ale už od toho střetnutí na chodbě ses mi začala líbit"... V momentě jak to dořekl jsem si ho přitáhla a dala mu letmou pusu. Odtáhla jsem se a podívala se na něho. Byl vyšší jak já. "Herm.. praštíš do toho se mnou?"Taaaak tady to zatím ukončíme 😻 už to začíná být zajímavé ❤️
ČTEŠ
Letní závislost/Dramione/Draco/Hermiona
Poetry"Miluju tě".. Ty dvě prokleté slova mi zůstanou v hlavě ještě hodně dlouho.."Taky tě miluju Draco.."