Zdál se mi nádhernej sen. Byla jsem s Dracem na louce plné květin a seděli jsme u velkého stromu. Mluvili jsme o budoucnosti. Najednou mě probudilo ostré světlo. "Vstavej zlato, musíme se balit za chvíli vyrážíme, snad nechceš přijet pozdě no ne?" .. "no jo vždyť už vstávám" řekla jsem polohlasne a sedla si na postel. Protřela jsem si oči a Draco mi hodil jeho mikinu. "Dej si ji na sebe".. "děkuju" dala jsem mu pusu oblékla se a hodila jsem na sebe ještě šedé tepláky.
Po té jsem se rozloučila s Dracem a šla se balit na svůj pokoj.
Byla jsem na pokoji s Ginny a ta se hned začala vyptávat co se dělo, kde jsem byla a že mě Harry hledal. No jo já zapomněla že jsem jim nic neřekla.. "řeknu ti to ve vlaku ať to nemusím říkat 3×" zasmála jsem se protože jsem věděla že i kluci budou chtít vědět detaily.Asi kolem 12 hodiny jsme byly už ve vlaku. Jo bude mi to tu chybět.. ale za dva měsíce jsme zas zpět.. tak doufám že to uteče jako voda. I když budu mít u sebe Draca takže si myslím že tohle léto bude úžasné..
Řekla jsem všem co se dělo ale když jsem se koukala na Harryho vypadal smutně a naštvaně. Nemá Draca rád a dost mě chrání ale přijde mi že to s tou péčí někdy až moc přehání..
Budu teď psát kratší kapitoly protože jsem ve škole.. Užívejte den<3 Týnka
ČTEŠ
Letní závislost/Dramione/Draco/Hermiona
Poetry"Miluju tě".. Ty dvě prokleté slova mi zůstanou v hlavě ještě hodně dlouho.."Taky tě miluju Draco.."