9. zwembad

5.4K 79 40
                                    

Toen we het vliegtuig uit stapten, voelde we een hitte laag over ons heen vallen. "IBIZA BABY!" Juichte Lieke en Jamie.

De jongens hielpen ons van het trappetje en we stapte de bus in die ons naar het vliegveld bracht. Ibiza zat vol met palmbomen en stranden! Het was er prachtig.

In de bus hield ik me stevig vast aan Mat, want we bewogen erg veel! Toen we onze koffers hadden gingen we naar de auto verhuur.

We hadden 2 auto's gehuurd, 1 fiat 500 (opendak, iehh!) en een volkswagen. Niet zo bijzonder.
Ik ging met Raoul, Matthy, Robbie en Lieke in de Fiat 500. Het paste allemaal nét aan, maar iedereen wilde per se in de auto met open dak. 

Ik zat achterin in het midden tussen Raoul en Robbie ingepropt. Matthy reed en Lieke zat voorin, want die had last van wagenziekte.

De weg naar de villa toe was amazing! Het uitzicht was echt prachtig! We hebben keihard meegezongen en op een gegeven moment besloot Robbie te staan. 

Het dak was open dus dat kon makkie! Ik en Raoul gingen er naast staan met onze handen in de lucht! Dit was genieten! Samen met mijn beste vrienden op het leukste eiland ever! Ik kon niet wachten om de villa te zien!

Toen we aankwamen was de villa echt zo groot! Inclusief prive zwembad, dakterras, bar en noem het maar op! Alles was er!

Milo en Koen twijfelde geen seconde, haalde alles uit hun zakken en sprongen met shirt, schoenen en korte broeken zo het water in!

Ik trok mijn trui en lange broek uit waardoor ik alleen nog een veels te groot shirt aan had, dus die viel een beetje als en jurk. En ik jumpte gelijk met ze het water in! Niet veel later volgde de rest en zo hebben we onze middag lekker verspilt met een balletje rond gooien in het zwembad.

We hadden allemaal geen zin om onze koffers uit te pakken, dus iedereen deed alleen ff snel zn bikini/zwembroek aan en we gingen weer naar buiten. Kamers indelen kwam later wel!

Buiten waren allemaal van die tweepersoonsbedden met mooie doeken erover waardoor je in de schaduw lag.

Koen en Rob lagen met zn tweeen op zo een bed, Raoul en Milo zaten aan tafel en ik lag naast Jamie en Lieke op een ligbedje in de zon. 

Wij waren met zn 3en een planning aan het maken voor aankomende week, want de boys waren wel van plan om vakantie videos te maken!

Matthy was binnen bezig met de intro voor de vakantie vlogs en alvast een rondleiding te geven.


"Willen we op een bootje?" Vroeg ik aan iedereen.
"Jaaa! Dat is zo gaaf!" Zei Robbie
"Leuk!!" Zei Raoul, dus die zetten we op ons lijstje.

Niet veel later kwam Matthy naar buiten lopen met de Camera. 

Ik had ineens super veel volgers erbij gekregen door Milo zijn story, dus ik was al bekend in de bankzitters fandom, maar toch stelde Matthy mij even voor.

"Nou en dit is dus onze tuin! Fucking ziek! Kijk ze daar liggen, dnp en die vetzak!" Zei Matthy lachend.

"En hier heb je dus het zwembad en daar aan liggen 3 prachtige sletjes! Stel jullie even voor!" Zei Mat lachend achter de Camera

"Nou ik ben Lieke, de vriendin van Raoul en ik ben 23!"
"Ik ben Jamie, de vriendin van Koen, helaas, en ik ben 22!"
"Nou ik ben Isa! De vriendin van Mat! Sorry naar alle fangirls in nederland! Maar hij is van echt van mij! Ohja en ik ben echt bijna 20!"

"Huh ies?! Wanneer word je 20 dan?" Zei robbie snel
"Aankomende woensdag haha! Hoezo?"

"Hallo?! Je wordt 20 he! Dat wordt een groot feest!"
"Neee neee dat hoeft echt niet Rob! Ik vind het al een feest dat ik hier mag zijn!"
"Tsss te cliche! Die kennen we al!" Zei Raoul vanuit de buitenbar, die cocktails aan het shaken was.

"Nee ik hoef echt geen feest!"
"Bla bla bla!" Zei Koen en hij en rob keken elkaar aan. Ik wist dat ze wat van plan waren.

"Nou goed, dat was de rondleiding!" Zei Matthy "Koen heb je daar nog wat aan toe te voegen?"
"Ja, mensen, we verdienen geen ene tyfus..." zei Koen heel zielig "DUS ABONNEER NOU OP BAKNZITTERS!" Zei hij ineens vet hard.
"JA EN DUIMPJE OMHOOG MENSEN KOM OP HE!" Zei Robbie die ernaast lag.

Wij gingen helemaal stuk en de video was afgelopen. Matthy pakte zijn laptop, ging bij Milo aan tafel zitten en begon gelijk met editen.

Ik liep naar hem toe, kroelde wat door zijn haar en gaf hem daarna kusjes in zijn nek. Hij draaide zijn hoofd en begon me te zoenen. Ik gaf hem nog snel een laatste kusje voor dat ik naar Raoul toe liep.

"Kan ik je helpen roelie?" Vroeg ik
"Nee ik ben net klaar! Je mag de cocktails wel uitdelen als je dat wil!" 

"Tuurlijk!" En ik pakte het dienblad.

Eerst liep ik naar de meiden en zette er ook vast een voor mezelf neer, daarna liep ik naar Koen en Rob, nou en ik was nog niet eens weg of ze hadden dat ding al op! 

"Atje voor de sfeer he! Zeggen ze dan in brabant!" Zei Robbie en hij gaf me een knipoog
Milo, Matthy en Raoul deden wel zuinig met hun cocktail, die overgens heerlijk smaakte!

Koen en Rob gingen even een balletje overgooien in het water toen Jamie zei "oke de planning is af. Ik heb even met jullie manegment gebeld, en zij zijn bereid alles te betalen zolang het maar in de video komt!" De bankzitters juichte! "Yeheeesss!!!" Zei Milo.

"Oke en dan nu de planning. Morgen is het maandag, dan gaan we naar het stadje. Daar kunnen jullie dan een vlog maken ofzo, boeit ons niet, maar dan kunnen wij lekker shoppen!" Zei Lieke en wij glimlachte met zn drieen naar elkaar.

De bankzitters lachte, maar vonden het volgens mij wel een prima idee.

"Oke dinsdag," ging Lieke verder "gaan we jetskiën!"
De bankzitters juichte alweer, en ik deed mee! Ik heb altijd al willen jetskiën! Super vet!

"Woensdag is Isa haar verjaardag, dus dat wordt een groot feest, en donderdag word een chill/opruimdag" Lieke keek me aan en gaf me een knipoog.

Ik moest me er maar bij neer leggen dat ik een groot feest ging worden
"Ahh joh is toch leuk?!" Zei Koen vanuit het zwembad, nog steeds overgooiend met rob, toen hij zag dat ik naar Lieke keek.

Ik knikte en glimlachte, stiekem vond ik het ook wel leuk.

"Vrijdag gaan we met een bootje naar allemaal verschillende baaitjes, waar we heel misschien wat dolfijnen of schildpadden kunnen spotten! En zaterdag gaan we in de avond weer naar huis!"

Daar kon ik niet aan denken, ik wilde hier niet weg!

"Fucking lijp girls! Goed geregeld!" Zei Milo
"Is alles al gereserveerd?" Vroeg Raoul
"Jup! Zojuist alles afgehandeld met jullie management!" Zei Lieke trots.

"Wat een top wijven zijn het ook, kunnen we jullie houden?" Zei Rob

We lachte en Jamie dook het water in naar koen. Ik maakte een bommetje naast Rob en hij spatte me nat.

Ik keek op en ineens zat Jamie op de nek van Koen. Voor ik het wiste voelde ik Rob tussen mijn benen, en zat ik opeens op rob zijn nek!

Raoul ging erbij staan en pakte snel zijn telefoon om te filmen.
"3 ,2 ,1, GO" zei hij vanaf de kant.

Ik probeerde Jamie om te gooien, maar Rob was te klein en verzoop bijna, waardoor we al snel in het water vielen. "Neeee wat doe je nou?!" Zei ik tegen hem. "Ja ik ben gewoon te klein!" Zei hij

"En wij zijn gewoon veel beter! Noobs!" Zei Koen.
Ik keek rob aan en we dachten hetzelfde, we zeiden niks en sprintte op Koen en Jamie af om ze om te duwen! Het was super gezellig!

-wordt vervolgd

fangirlsletje/ ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu