Toen we aankwamen bij de villa, was de rest al binnen en zat iedereen op de bank.
Ik ging naast Matthy liggen en kroop tegen hem aan.
"Ik heb een foto geplaatst op insta-" zei ik maar werd onderbroken door hem."Weet ik, ik heb zelfs gereageerd." Zei hij met een glimlach
Ik haalde snel mijn telefoon tevoorschijn en opende instagram.
Mathhy had twee comments geplaatst
'Vanaf day one zit je vast in mijn hoofd :)'
'❤️❤️❤️'Ik glimlachte en gaf hem een zoen.
"Koen heeft zeker die foto gemaakt?" Vroeg hij.
Ik lachte en knikte.Ik begon door de comments te scrollen. Ik zag heeeell veel bankzitters fanaccounts voorbij komen.
Er werden alleen maar lieve reacties geplaatst.Zelfs de jongens en de rest had gereageerd
Rob: '😏😍'
Milo: 'sletjee en relahopperr! cuties!'
Koen: 'wat een fantastische fotograaf!😉'
Raoul: 'cute hoor!'Ook de meiden hadden gereageerd.
Jamie: 'nawhh schatjes! 💗'
Lieke: 'cutiess!🥰'En tot mijn verbazing had zelfs Lisa gereageerd.
Lisa: '🤗❤️'Ik gaf iedereen een like, het was zo leuk om te zien dat iedereen supportive was.
~~~
"Ik heb eigenlijk geen honger meer." Zei ik na een tijdje toen het onderwerp 'avondeten' naar boven kwam.
"Ik ook niet, ik heb best veel gegeten op het strand." Zei Lieke"Zullen wij vast boven de eerste spullen alvast opruimen dan?." Zei ik
"Yess! Ik ga ook mee! Ik heb ook niet zoveel trek." Zei Jamie en ze stond op
"Ik ga ook vast de eerste dingen inpakken." Zei Lieke, ze gaf snel een kusje aan Raoul en stond ook op."Gaan wij wel nog wat bestellen?" Vroeg Rob
"Pizzaatje doen?" Vroeg Raoul
"Alweer?!" Vroeg Milo
"Ja is toch prima?" Zei Matthy
"Ja hoor!" Zei Koen en ze gingen bestellen.Ik liep met de meiden naar boven.
"Ik heb mijn box mee!" Zei ik ineens enthousiast.
"Omg! Doe aan! Dan kunnen we lekker dansen tijdens het opruimen." Zei Jamie giechelend
En ik liep mijn kamer in om de box te pakken.We zette de box op het aller hardst en speelde stapelgek. We liepen naar Lieke haar kamer, ik pakte haar borstel en sprong op bed.
"IK ZAG JE LOPEN, WILDE EEN EEN TOEKOMST PLANNEN!" Zong ik en we gierde het uit.
"STAPTE UIT OM, ACHTER JE AAN TE RENNEN! DE WARE JIJ BENT DE ECHTE PERFECTIE, MIJN HART GING SNELLER KLOPPEN IK VOEL EEN CONNECTIE!" Zong ik weer, nog steeds dansend op het bed."Nu ik!" Zei Lieke, pakte haar deo fles en sprong naast mij op haar bed.
"HEY BABY LUISTER, JE MOET ME ECHT GELOVEN! ALS JIJ VAN MIJ ZOU ZIJN, DAN WERD IK GEK HIER BOVEN-" zong ze hard, maar we werden onderbroken door de jongens.
"Hmmhmm!" Kuchte Milo en we keken op.
Ze waren zachtjes maar boven gelopen, om te kijken wat er gebeurde, en stonden nu allemaal glimlachend te kijken.
Ze leunde tegen de deur en sloegen hun armen glimlachend over elkaar.
Jamie pakte een waterflesje en sprong naast ons op bed.
Koen, Raoul, Milo en Rob hadden hun telefoon al gepakt om te filmen, behalve Mat, die genoot en glimlachte uitbundig.
"IK BEN STAPELGEK OP JOU VANAF DAY ONE ZIT JE VAST IN MIJN HOOFD!" Zongen we allemaal tegelijk, wat eigenlijk meer op schreeuwen leek.
"WANT ALS JIJ LANGSLOOPT STAAT MIJN HART STIL, ZIJN ALLE PIJNTJES HEEL EVEN VERDOOFD!" Zongen we weer en ik keek Matthy nu recht in zijn ogen aan. Hij wist dat het over hem ging, en glimlachte.
Robbie's stukje kwam nu, Jamie sprong van het bed en ging er helemaal voor.
Ze stak haar hand uit naar de jongens en begon een solo te zingen"IK ZAG JE STAAN DAAR-" Zei jamie en richtte het waterflesje op Rob
"OP JE HOGE HAKKEN" Zong hij uitbundig"JE ZAG ME NIET KON-" Ging Jamie weer
"NIET JE AANDACHT PAKKEN!" Zong Rob en iedereen lachte."I MIGHT BE SMALL MAAR MIJN HART IS HET GROOTSTE, IK GA JE SHOWEN BEN JE MAN UIT JE DROMEN!" Zong Jamie keihard.
Nu kwam Koen zijn stuk, ik sprong nu van bet bed en liep ook naar de jongens
"DAAR REED JE LANGS BABY, IK WAS GELIJK INLOVE!" Ik stond voor Koen, maar keek naar Matthy.
We glimlachte naar elkaar, het leek wel alsof we een beetje aan het flirten waren.
"MOOIE KLOK, MOOIE AUTO EN EEN MOOIE LACH!" Zong Koen door mijn deo flesje heen.
"WAS NIET OP ZOEK NAAR DE LIEFDE MAAR JIJ LIET DAT VAREN!" Zei ik weer, en toen kwam Jamie, ze liep naar Koen, ging voor hem staan en keek hem recht in de ogen aan.
"Ben stapel op je rode haren." Zei ze wat zachter en ging met haar handen door zijn haar.
"Ahh" zeiden Lieke en ik
De jongens glimlachte en ik zag Koen blozen.Nu kwam Lieke ook van het bed en stonden we alle drie voor de jongens
"Kies je voor mij of" zei Lieke en keek naar Raoul.
"Of kies je toch voor hem" zei Jamie. We zongen wat zachter want dit was het zielige stukje.
"Je mooie ogen spreken" Zei ik en keek weer naar Mat.
"Maar ik hoor geen stem" Zei Lieke"Maak je keuze ik kan zo niet leven." Zei Jamie naar Koen gericht.
"Ik wil alleen de liefde van jou hebben gekregen" zei ik en gaf een knipoog aan Matthy.
We renden weer naar het bed, sprongen erop en zongen op ons aller hardst
"IK BEN STAPELGEK OP JOU VANAF DAY ONE ZIT JE VAST IN MIJN HOOFD (mijn hoofd) WANT ALS JIJ LANGSLOOPT STAAT MIJN HARD STIL ZIJN ALLE PIJNTJES HEEL EVEN VERDOOFD!"
De jongens lachte nu hardop, en ze filmde ons nog steeds. Het zielige stuk kwam eraan, dus ik sprong van het bed en liep naar Rob en Milo, die nog hun camera in hun handen hadden.
Ik liep naar ze toe en keek in de camera.
"Ik ben stapelgek op jou vanaf day one zit je vast in mijn hoofd." Zei ik in de camera van Rob, en switchte nu naar die van Milo.
"Want als jij langsloopt staat mijn hart stil zijn alle pijntjes heel even verdoofd..." zei ik en maakte een buiging.De andere meiden sprongen ook van het bed en maakte ook een buiging. De boys klapte en joelde het uit. We lachte hard en ik liep glimlachend naar Mat.
"Ging over mij he?" Zei hij met een klein lachje
"Misschien..." zei ik sarcastisch en gaf hem een kusje.De deurbel ging.
"PIZZAAA!" Schreeuwde Rob en rende naar beneden.De meiden lachte en gaven elkaar een high five, we waren gelijk doodop.
- wordt vervolgd
Vergeet geen sterretje en reactie achter te laten <3
JE LEEST
fangirlsletje/ ft bankzitters
Hayran Kurgu[completed] Dit verhaal gaat over JOU en hoe jij in aanraking komt met de bankzitters, hun vriendinnen en casa del huts! In de verhaal ben jij het vriendinnetje van Matthy! Jullie beleven allemaal avonturen op Ibiza! Hoe gaaf! Er komt veel drama in...