5

9.7K 377 16
                                    

Setelah mengetahui bahawa Taehyung sedang hamil kedua belah keluarga dan teman-teman mereka datang berkunjung ke mision kooktae untuk mengucapkab selamat dan melihat keadaan Taehyung.

Setelah semuanya pulang ke rumah masing-masing Jungkook dan Taehyung sedang bersantai di ruang keluarga.

"By..." Panggil Jungkook memecahkan kehinginan di ruang keluarga.

"Hmmm" sahut Taehyung seadanya kerana dia sedang fokus melihat cartoon kesukaannya.

"Mau nenen boleh engak?" Dengan wajah memalas sambil mendekat ke arah Taehyung.

"Sini" Taehyung membuka kancing bajunya sambil membaringkan tubuhnya di sofa.

Jungkook yang mendapat izin pun dengan gembira membaringkan tunuhnya di sebelah Taehyung sambil menjajarkan wajahnya dengan dada empuk Taehyung.

Setelah itu Jungkook pun langsung melahap dengan semangat kerana sedari pagi dia tidak mendapat jatah nyusu dari Taehyung disebabkan keluarga dan teman- temannya yang berkunjung.

Setelah beberapa minit terdengar dengkuran halus dari Jungkook.
Taehyung yang melihat itupun menyusul Jungkook ke alam mimpi.

.

.

.

.

.

.

Taehyung mengucekkan matanya apabila sudah merasa cukup untuk tidur siangnya.

Taehyung pun mengalihkan pandangannya ke arah Jungkook yang masih nyusu pada dirinya itu.

Sebenarnya dadanya benar- benar sakit. Tetapi Jungkook tidak mahu melepaskannya.

Dadanya sakit mungkin disebabkan mau membesar dan terlebih lagi dirinya sedang hamil jadi disebabkan itulah dadanya menjadi sakit.

Taehyung mencuba untuk melepaskan putingnya dari mulut Jungkook dengan perlahan.

"Shhhh"

Desisi Taehyung apabila Jungkook menyedotnya dengan kuat.

Jadi mari kita tinggalkan Taehyung yang sedang kesakitan kerana bayi besarnya yang tidak mahu melepaskan nenennya.


.

.

.

.

.

.

.

.

Tbc.................

Jangan lupa vote dan follow aku yaaaa

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 14, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

susu (kookv)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang