-shhhhhhh....- czerwony usiadl ze mna na podłodze i wziął mnie w swoje umięśnione ramiona głaszcząc moje plecy i szepcząc uspokojające rzeczy.
-postaraj sie zrównac swoj oddech z moim- powiedzial
po 10 minutach uspokoiłem się a czerwony zauważywszy odsunął się lekko i spojrzał w moje oczy. (ktorych nie mam bo jestem amongusem)
Donośny dzwiek oznaczający koniec misji zaprzestał nasz kontakt wzrokowy, zarumienilem sie uswiadamiając sobie że wpatrywaliśmy sie w siebie. Czerwony uśmiechnął sie flirciarsko i parsknął śmiechem.
-sus- powiedzial czerwony
"ty naturalnie jestes czerwony wiec pewnie gdyby nie ten kolor byloby widac ze ty sie rumienisz" pomyślałem, lecz postanowiłem go zignorowacCzerwony wstał i wyciągnął do mnie r
reke.
-Wstawaj patrza sie na nas członkowie załogi- powiedział.
-Pokaze ci fajne miejsce- dodał gdy juz sie podnosilem.Chwicilem jego dloń, podnioslem się i po chwili Czerwony gdzieś mnie prowadził.
Nie umknęło mojej uwadze to że przez całą drogę trzymaliśmy się za ręce..
....
Gdy dotarliśmy przed oczami moimi pojawiły się dwie chustawki. Czerwony podbiegł szybko do nich i poklepał dwa razy jedna z nich abym się dosiadł.
Gdy siadałem na chuśtawce w tle leciała ta piosenka. Sprawiła że zacząłem myśleć o romansidłach, wprawiala mnie w romantyczny nastrój. Z Czerwonym zaczęliśmy energicznie bujać się do rytmu pieśni. Śmialiśmy się i śpiewaliśmy, lecz po dłuższym czasie dopadło nas zmęczenie. Lekko i spokojnie chwialiśmy się na chuśtawkach, popatrzyłem na Czerwonego, wyglądał pięknie..
Zamyślone oczy, lekko rozwarte, różowe usta, jego idealny profil.. Wyglądał tak beztrosko i cudownie, że mógłbym patrzeć się na to dzieło cały boży dzień, nawet dwa. Jeszcze te włosy, chciałbym je dotknąć-
W tamtym momencie uświadomiłem sobie ze przez cały czas się na niego wpatrywałem
Touch and hold a clip to pin it. Unpinned clips will be deleted after 1 hour.Touch and hold a clip to pin it. Unpinned clips will be deleted after 1 hour.....
wpis od autora
kurwa sory mati robie ci to od roku ale nie chc mi sie
CZYTASZ
„Killer, but sexy" czerwony M! impostor x zielony M! crewmate
Любовные романыjuz emergency meeting?! to chyba jakis nietypowy impostor to jest zart oholnie widzowie chyba