Hai kita kembali di part ke3...Owh... Sebelum mula... Tekan bintang nya dulu ya... Syg kalian.... Lets continue.....
Boun Pov
Seperti biasa pagi ini aku melayan pelanggan atau fans aku yg membeli air di Cafe ku.....Pagi ini pelanggan tidak ramai yg datang karna ini ialah hari Senin... Hari untuk org bekerja dan pelajar sekolah....
Setelah lama aku menunggu pelanggan akhirnya datang 3org pelajar iaitu seorg lelaki dan 2org perempuan...
"Selamat datang" ucapku sambil tersenyum
"Sawadee krab Phi...."Ucap lelaki itu sambil memberikan wai kepadaku....
"Mau pesan apa?"tanyaku
"Emmm... Mocha sama coklat satu phi.... Emmmm coffee latte satu... Lo bedua apa... Aku udh pesan untuk (NK) sama Marry... Kalian?"Tanya lelaki itu kepada dua org perempuan tersebut...
"Gw mau orange juice aja..."
"Gw ambil strawberry juice..."
"Oky... Itu aja?" Tanyaku
"Iya"
"Semuanya 195.24 baht"
" oky.....Terima kasih phi"
Aku pun membuat air yg di pesan oleh siswa dan siswi tersebut....Setelah selesai membuat air aku menghantar air tersebut ke meja mereka dan memberinya satu satu.... Ketika memberi aku tersedar bahawa aku diperhatikan oleh seseorang perempuan...Aku pun melihatnya dengan sekilas sahaja dan pergi ke kaunter....
*******************
Setelah (NK) disergah oleh kawan nya... Youth pun bertanya..."kenapa lo?berangan....hey... Depan mata lo tadi"
"Ga...Aku cuma ga percaya bahwa aku bisa liat dia di depan mata aku"Jawab (NK) sambil tersenyum...
"........ga mau interview aku lagi"tanya (NK) sambil ketawa diikuti oleh temannya
"Okey aku mau nanya ama lo (NK) "Youth
"Mau nanya apa?"
"Lo rasa... Gw bgus jadi Uke atau Seme?"Youth
"Okay... Itu soalan lo?"
"Iya... "Youth
"Gw rasa lo bgus jadi....."
"jadi apa?"Youth
"jadiiiii"
"Jadi apa anjir.....lama bgt lu mikir..."Youth
(NK) dan yg lain ketawa melihat wajah Youth yang tidak sabar mendengar jawapan yang akan di jawab oleh (NK) nanti nya.....
"okay okay... Lo bgus jadi Uke.... "
"Uke?" tanya Youth
"Kenapa?"
"(NK) kok Uke sifat nya kaya gini?"Marry
KAMU SEDANG MEMBACA
Can you be my nong?
Romancemengisahkan tentang seorang artis yang menginginkan seorang gadis pelajar kolej menjadi adiknya. Tetapi gadis itu tidak melayannya karna apa? Bacalah cerita ini sampai habis. Dapat tak seorg artis ini manjadikan gadis itu sebagai nong nya?