O sa iau fiecare zona in parte și o sa vorbesc detaliat despre ea, asa ca data viitoare vom vorbi despre cum sa slăbim și tonifiem zona dorsală. ---------------------
|ALIMENTATIA|
Deci, mai întâi trebuie să stabilim câteva reguli legate de alimentatia ta.Daca vrei ca asta sa iasă bine si sa ajungi unde ti-ai propus,ai nevoie de dedicare totala și determinare, pe parcursul acestui drum o sa întâlnești o grămadă de tentatii care o sa fie acolo gata sa strice tot, deci prima data invata sa spui Nu! O data ce am stabilit asta putem trece la alimentatia ta. Începând de azi nu mai ai voie sa mănânci mezeluri, prăjeli,paine,cipsuri și orice alte mâncăruri cu multe calorii, dieta ta trebuie sa contintina legume,fructe, carne(fara porc sau orice fel de vita) și muultă apa.
*Prepararea mancarii*
Carnea. Pun pariu ca asta te preocupa cel mai mult deoarece probabil te-ai gândit că o să te pun sa o mănânci fiarta sau într-un mod feeria și deloc gustos,dar dacă ști cum sa o gătești și cu ce sa o mănânci,ai putea chiar să ai impresia ca e mai juma decât orice altceva ce ai mâncat până acum.Poti prepara carnea fiarta, bineînțeles,pe grătar sau la aburi.In niciun caz sa nu mănânci carnea prăjită.Carnea pe care o consumi trebuie sa fie slaba,fara pic de grăsime, exact cum toate care citim aceasta carte vrem sa ajungem.
Legumele.
Acestea pot fi fierte sau facute la aburi și condimentate cu sare, piper sau boia.
Fructele.
Bineînțeles că pe acestea nu le vei fierbe, dar totuși sunt câteva reguli de respectat și la acest capitol.Daca de exemplu mănânci un grepfrut nu îi pune zahar,miere sau orice alt indulcitor.Daca îti faci o salata de fructe nu pune vreun sirop în ea sau orice alta substanta.Daca îti e pofta de o salata de fructe, aceasta va fi constituită din fructe și atat,deasemenea și în cazul salatelor verzi, nu vei folosi otet,acesta va fi înlocuit cu zeamă de lămâie și dacă nu poti mănca salata fără ulei,poti adaugă o lovitură de ulei de măsline.-Exemplu de meniu pentru o zi:
Mic dejun :
Un iaurt degresat cu fulgi de ovaz/porumb.
Gustare:
O banană.
Prânz :
Carne de pui la grătar cu orez sălbatic și salată.
Gustare:
Un mar.
Cină:
O salată.-|SPORTUL|
Doar nu credeai ca scapi asa ușor, nu? Desigur dacă vrei rezultate adevărate trebuie sa și muncești la propriu pentru ele.Deci prin urmare aveti de făcut mai multe tipuri de abdomene .
Abdomenele au fost initial create pentru disfunctii ale coloanei vertebrale, in special pentru durerile lombare, apoi s-a observat ca aceste exercitii au bune rezultate si in ceea ce priveste musculatura abdominala. Asazi au fost concepute mai multe tipuri de abdomene in funcntie de rezultatul pe care vrei sa il obti.
Abdomene cu picioarele indoite
Aceste abdomene sunt utile pentru a scadea depozitele adipoase de la nivelul abdomenului superior. Nu sunt foarte grele iar rezultatele se vad chiar si dupa o luna de abdomene zilnice.
Abdomene cu picioarele intinse la sol
Aceste abdomene sunt utile pentru slabirea la nivelul abdomenului inferior.
Aceasta slabire se face mai greu pentru ca de obicei persoana care executa exercitiile foloseste mai mult musculatura picioarelor pentru ridicarea trunchiului decat musculatura abdominala. Concentrează-te pe musculatura abdominala.
De asemenea cand faci ridicarile de trunchi incearca sa "strangi burtica" pentru a tonifia muschii abdomenului la o circumferinta mai mica a taliei.
Aplecari laterale ale trunchiului
Aceste exercitii sunt utile pentru eliminarea aripioarelor.
Te așezi in picioare cu talpile departate, bratele in sold si faci aplecari laterale cat mai ample, insa fara a-ti roti trunchiul (adica doar apleci trunchiul spre dreapta de exemplu, dar fara a te si intoarce in ax spre dreapta). Efectuează 30 de repetari zilnice.
Extensii pentru spate si aripioare
Ai nevoie de o persoana care sa va sustina sau de un suport puternic care sa iti fixeze picioarele. Te asezi pe burta cu picioarele intinse si bratele la spate. Ridica apoi trunchiul cat mai sus.Efectueaza 20 astfel de ridicari in fiecare zi.
------------------------Și cam asta e treaba cu abdomenul,continuati sa îmi lăsati în comentarii zone ale corpului pe care vrei sa le lucrati sau vreti sa le faceti sa arate mai bine.
CITEȘTI
Sfaturi pentru slăbit
Random–Dacă vrei să slăbești și nicio dieta nu și-a făcut efectul pana acum, aici afli cum sa o faci ca la carte–