*Sfaturi utile*

1.3K 73 6
                                    

Capitol cu sfaturi-capitol Special-. Vin cu o rugăminte la voi, un follow noului meu cont ➡ DeniseThenter și cu o părere la Road,as fi foarte recunoscătoare. XOXO
------------------------

1.Bea un pahar cu apa la temperatura camerei pe stomacul gol imediat după ce te-ai trezit ➡Grăbește arderile și pune organismul la treabă.
2.Bea un pahar de apa cu 30 de minute înainte să mănânci ➡Stomacul tău va fi un sfert plin, deci te vei satura mai repede și vei manca mai putin.
3.Daca simti ca nu te-ai saturat bea un pahar cu apa după 15 minute de la terminarea mesei.
4.Ia pauze de 5 minute in timp ce mănânci➡ stomacului îi ia mai mult sa își dea seama când e plin.
5.Bea un pahar cu apa dacă îti e foame ➡uneori confundăm senzatia de sete cu cea de foame.
6.Daca atunci când te uiti la un film obișnuiești sa mănânci, înlocuieste mâncarea nesănătoasă cu fructe sau alune.
7.Daca nu ai chef sa faci exercitii(iti e lene) fa o încălzire ușoară sau alearga pe loc ➡sportul îti da energie.
8.Daca nu te poti abtine de la dulciuri, roaga-i pe ai tai sa le ascundă de tine sau sa îti mănânce și portia ta.
9.Bea un pahar de lapte când îti e foame.
10.Daca ești stresata fa o baie sau meditează ➡Stresul ajuta la îngroșarea testului adipos.
11.Dormi minim 8 ore pe noapte.
12.Dormi la prânz intre orele 13-16 ➡dacă dormi după ora 16 o sa ti se ia din somnul de noapte.

Sfaturi pentru slăbitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum