Fiecare lucru pe care îl facem are un început, de ce începutul nu ar fi astăzi? Nu o sa trebuiască să rabzi de foame cu zilele ca să ajungi la greutatea dorita,ci doar sa îti impui un stil de viata sănătos.Uite ce trebuie sa faci ca sa devii ceea ce vrei:
1.Nu rata niciodata micul dejun.
2.Ia o gustare la fiecare două ore după ce ai mâncat, asta excluzând cina,bineinteles.
3.Hidratează-te atunci când simti ca îti e foame la un timp scurt după ce tocmai ai mâncat ceva.Uneori confundăm senzatia de sete cu cea de foame.
4.Bea apa chiar dacă nu îti este sete, reglează fluidele din corp și te ajută să slăbești rapid.Bea un pahar de apa la temperatura camerei dis de dimineață pe stomacul gol pentru a avea arderi mai rapide și ati pune organismul în mișcare.
5.Sport.Fa sport chiar și atunci când nu ai chef, senzatia de lene va fi înlocuită rapid de energie și stare de bine. Persoanele care fac mai mult sport sunt mult mai fericite deoarece în timpul activitatii fizice corpul nostru secreta un asa zis hormon al fericirii.
6.Iesi la aer curat. Poate ca nu îti prea place pe vremea asta nu foarte călduroasă sa te plimbi pe afara,dar dacă îti găsești un/o coleg/a care sa te însoțească la alergat totul va parea mult mai confortabil și distractiv.
7.Cand te apuci de făcut o anumită activitate fizica, de exemplu abdomenele, gândește-te la cam cate ai vrea sa faci. Pentru început ai putea încerca 30 și adaugi cate 5 în fiecare zi, sentimentul pe care o sa îl ai știind că ti-ai atins ţinta e nepretuit.
8. Notează-ti într-un caiet tot ce mănânci si seara citește ce ai scris, îti vei da seama cat de mult mănânci de fapt.
9. Dacă îti e pofta de ceva dulce mănâncă un fruct care să reducă aceasta pofta care poate strica tot ce ai facut pana acum.
10. Scoate din alimentatia ta dulciurile, fast-foodurile, prajelile și înlocuiește pâinea alba cu cea de secară în cazul pastelor le poti înlocui cu cele făcute din faina integrala.Toate astea fiind spuse nu ai decât să le pui în aplicare și să te pregătești pentru ceea ce urmează.
P.S. aruncati un ochi profilului meu de we ❤ it,as aprecia foarte mult.
http://m.weheartit.com/dallas_denise
CITEȘTI
Sfaturi pentru slăbit
De Todo–Dacă vrei să slăbești și nicio dieta nu și-a făcut efectul pana acum, aici afli cum sa o faci ca la carte–