"Efendim Soobin?"
"Yeji..."Yeji duyduğu sesin sahibinin ağladığını anlamıştı.
"Soobin ne oldu?"telefonu tutan elleri titrerken yavaşça koltuğa oturdu.
Kafasında binlerce kötü senaryo oluşurken, iki aptalın onu kandırma ihtimali gibi iyi senaryoları da vardı."Yeji..."dedi Soobin yine. Ağlıyordu.
Sesi zar zor çıkıyordu. Güçsüzdü."Soobin ne oldu? Konuş benimle."
Yeji sesini yükselterek konuştuğunda onu duyan ikizi Hyunjin ve ev arkadaşları Ryujin de gelmişti.
İkisi Yeji'nin birer yanına otururken, Yeji onlar da duysun diye telefonu hoparlöre almıştı.
"Yeonjun..."dedi Soobin bu sefer.
Yeji'nin kalbi maraton koşmuşçasına atıyordu.
Ne olmuştu Yeonjun'a?
"Ne oldu ona Soobin? Yalvarırım konuş."
Hyunjin, elini kardeşinin sırtına koyarken Ryujin de gergince Soobin'den gelecek cevabı bekliyordu.
"Yeonjun öldü Yeji."
Üç kelime.
Soobin'in hıçkırıkları arasından söylediği bu üç kelime, her şeyin bitişi olmuştu.
Yeji'nin akmasın diye kendini sıktığı göz yaşları birer birer akmaya başlamış, elinde tuttuğu telefon yere düşmüştü.
Ryujin yere düşen telefonu alırken, Yeji hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"Nasıl oldu bu?"diyen Ryujin'in de gözlerinden yaşlar akıyordu.
Ryujin'in sevgilisi Beomgyu, Yeonjun'un arkadaşıydı. Yeonjun olmasa, Ryujin Beomgyu ile tanışamazdı.
"Hastaydı zaten. Yeji'ye söylememişti."dedi Soobin ve az sonra söyleyeceği şeyin ağırlığıyle hıçkırdı.
"Ciğerleri çöktü."dedikten sonra telefonun bir ucunda Soobin, bir ucunda Yeji hıçkıra hıçkıra ağladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soon You'll Get Better ✔
Fanfiction[hwang yeji & choi yeonjun] "Yakında iyileşeceksin Yeonjun. Çünkü iyileşmek zorundasın." s:11ağustos21 f:12ağustos21