Keyifli okumalar
Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın yorumlarınız benim için önemli 👀🌼🖤
~Her şey o gün başladı...
saat : 11.00 cumartesi 🕚
Ben Alvin beyaz tenli kısa kahverengi saçlı bir kızım California da yaşıyorum orda doğdum Santa monica da yaşıyoruz. 10 yaşımdayım. Annem gibi güzel doğmadım üzgünüm anne...
Babaannemin merdivenden çıkışlarını duyabiliyordum. Odaya gelip yanağımdan bir öpücük kondurdu.
Babaannem : Alvinn günaydınn benim küçük torunum sabah oldu kahvaltı hazır hazırlan kahvaltıya in bekliyoruz seni.
Ben: Günaydınn babaanne tamam hazırlanıp geliyorum.
Babaannem odadan çıktı bende hazırlanıp kahvaltıya indim
Annem yine evden erken çıkmıştı yine göremedim onu...
Kahvaltımı yaptım babaannem ve dedemden izin alıp dışarıya oyun oynabilir miyim diye sordum.
Babaannem dedeme baktı dedemde başını sağladı
Dedem: Tabi çıkabilirsin Alvin ama çok fazla uzaklaşma bide bugün yağmur yağacağını duydum üstüne kalın bir şeyler giy torunum.
Ben: Tamam dedeciğim teşekkür ederim
Kahvaltı masasından kalkıp odama yöneldim üstüme kalın bir şeyler giydim. Merdivenden inerken babaannem ve dedemin konuşmasını duydum
Babaannem: Biraz endişeleniyorum acaba bendemi onunla gitsem ya o çocuklar yine Alvine zorbalık yaparsa
Dedem: Bende onun için endişeleniyorum hayatım. Ama kendisi halletmeli biz pesinden gidersek hem Alvin korkabilir hem de diğer çocuklar bu sefer Alvine daha çok zorbalık yapabilir biz olmayınca. Çocukların ne yapacağını ne düşündüklerini bilemeyiz. Ama çok fazla uzaklaşmamasını söyledim hem böylelikle gözümüzün üştün de olur.
Babaannem: İçim hiç rahat değil
Ben merdivenden aşağıya inerken konuşma sona erdi.
Ben: Ben hazırım gidiyorum
Babaannem yazlık montumun üstünü kapatırken ;
Babaannem: Alvin güzel torunum bir şey olursa eve geliyorsun ve dedenin dediğini unutmuyorsun sakın uzaklaşma evden tamamı.
Ben: Tamam babaanne
evden çıktım her şeyden habersiz dışarıya oyun oynamaya çıkmıştım. Yine tek başıma hava bulutlu yağmur yağacaktı. Küçüklüğümden beri çirkindim herkes benimle oyun oynamak istemiyordu.
Bu olayda beni çok üzüyordu her geçen gün biraz daha...
Tek başıma oyuncaklarını alıp bütün çocukların toplandığı oynadığı yere gitmiştim dedemin sözünü unutmuştum bile sadece arkadaş aramak istiyordum bnu yapabilmekiçinde evden uzaklaşmam gerekiyordu herkes çok mutlu herkesin bir arkadaş gurubu vardı . Bu alanı çok seviyorum yeşil çimenler çiçekler en önemlisi de bu alan herkese açık olmasıydı. Çocuklar isteselerdi beni buradan attıramazlardı. Her zaman ki yerime oturmuş bir umut bekliyordum. Yanıma birisi gelip benimle oyun oynayacak diye her zaman eve boş dönerdim yine bir umutla bütün gün beklerdim ama o umut bana ne zaman geldi ki. Bütün çocuklar toplanmış bir kargaşa
oluşmuştu acaba neye bakıyorlardı ?Bir yüz gördüm o bir erkekti onun yüzünü ilk deva görmüştüm. Sanırım buraya yeni taşınmışlardı keşke onun yanına gidebilseydim korkuyordum. Hem de çok korkuyordum ya benimle oyun oynamak istemese ya beni dışlarsa çocukların arasından bir göz belirledi göz göze geldik. Oturduğu yerden ayağa kalkıp benim yanıma geldi bir umut mutlu oldum artık çocuğun yüzünü daha belirgin görebiliyordum.
Yakından yakışıklıydı hem de iyi bir çocuğa benziyordu giydiği kıyafetler oynadığı oyuncaklar hepsi lükstü deme ki bütün çocuklar sadece oyuncakları için toplanmıştı. Ama ben oyuncak istemiyordum sadece... sadece bir arkadaş çok şey istemiyordum. Bir arkadaş ama bu hiç bir zaman gerçekleşmeyecekti...
- [ Çocuk ] : Neden bana bakıyordun ?
- [ Alvin ] : Yo sana bakmıyordum
- [ Çocuk ] : Emin misin ?
- [ Alvin ] : Evet
- [ Çocuk ] : zaten sen kimsin ki bana bakacaksın ezik burada ki hiç kimse seninle oynamak istemiyor. Hem şu suratının haline bak kim seninle oynar ki dünyada tek çocuk sen kalsan senle asla oynamam kendimle oynarım daha iyidir.Sonra beni ittirdi yere düştüm...
Bacağım kanıyordu ve acıyordu.
Dediğim gibi bir umut mutlu olmuştum ama kısa sürdü bu sizin için hiç bir şey ifade etmiyor olabilir. Ama benim için ediyor küçüklüğümden beri dışlanan bir çocuğum 10 yaşından beri hiç kimse benle oynamadı ama sizin arkadaşlarınız var 10 yaşınızdan beri sizinle yüz binlerce çocuk oynamıştır. Ama benimle 0 işte yine bir hayal kırıklığı...
[ Cliff ] : Kelvin bırak şu kızı hadi beraber oynayalım .
Hemen kendine uygun bir arkadaş edinmiş "Cliff " açıklaması uçurumm
[ Kelvin ] : Geliyorum
Yanıma yaklaşıp eğildi ;
[ Kelvin ] : Bir daha ki zaman görüşürüz ezik .
Ben :" Bir daha azla görüşmeyecektik "Hemen ittirdim eşyalarımı alıp orayı terk ettim. Adı her neyse kel mi kelvinmi ne bo*** yüz ifadesi çok değişikti 1 sn gördüm
10 yaşında bir çocuk olabilirim ama her şeyin farkındaydım ailem bu durumdan haberdar olmayabilir. özellikle annemin olmayacak . O zaman çok üzülmüştüm çokta korkmuştum koşa koşa iskelenin oraya geldim ne yüzmeyi biliyorum nede oraya ne için geldiğimi orası benim için yasaklı yerdi çok tehlikeli olduğu için dedem ve babaannem izin vermiyorlardı. Ağlıyordum atlayacaktım artık dayanamıyordum artık bu yük çok fazlaydı 10 yaşındaki bir kız çocuğu için...
Neden ben olmak zorundaydım ki neden ben nedennnnnn
Okuyan herkese teşekkür ederim sağlıklı kalın hoşça kalın bir daha ki bölümde görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MELEK OLSAM UZAKLARA GİTMEK İSTERDİM
Teen FictionAlvin 10 yaşında bir kız çocuğuydu çirkin olduğu için arkadaşları onu dışlar oyunlarında Alvini almazlardı babasını 8 yaşında kaybetmiş şehit düşmüştü bütün zorluklar ile kendi savaşmış hayra da savaşmaya çalışan bir kız çocuğuydu çok şey istemiyord...