Biały Tygrys

119 5 0
                                    

Lśniące,majestatyczne, białe futro, czarne pasy, ostre pazury i tajemnicze,niebieskie oczy. To był tygrys, to był Biały Tygrys. Milena była wniebowzięta, ponieważ kocha i bardzo się interesuje tygrysami. Marcelina schowała się za Milenę, a biedna Agatka tak się przestraszyła, że popuściła w majtki i schowała się pod łóżko ! Marcelina zachichotała na ten widok, a Milena dalej wpatrywała się w tygrysa. Nagle ku zdumieniu wszystkich...tygrys przemówił ludzkim głosem.
- Witajcie. Mileno Herondale, Marcelino Morgenstair i...ii możesz wyjść spod łóżka Agato Fairchild. Przybywam, aby Was ochronić przed zbliżającym się niebezpieczeństwem. Sebastian odrodził się i chce zdobyć Kamień Turkusu, który jest z twoim posiadaniu Mileno Herondale.
-Zaraz, zaraz,TEN Sebastian, z TEJ książki ??! - krzyknęła Agata wychodząc spod łóżka.
- Wiem,że to okaże się dla Was szokujące, ale tak. Otóż dawno, dawno temu Cassandra Clare, czarownica ze Spiralnego Labiryntu uciekła z Indrisu do świata Przyziemnych i opublikowała nasze dzieje im. I od dziś ja was będę chronić. Ale już niedługo zjawią się Jace, Clary ,Magnus i Lightwoodowie: Isabell i Alec.

Po tych słowa wszystkie dziewczyny zemdlały z zachwytu...

Biały TygrysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz