Rozdział 2

21 2 0
                                    

Weszli do wielkiej sali, wszyscy starsi podeszli do swoich stołów ale Y/n musiała być jeszcze przydzielona do swojego domu. Po przydzieleniu pierwszoroczniaków Profesor Minerva McGonagall powiedziała Y/n żeby usiadła na krześle. McGonagall nałożyła na jej głowę tiarę przydziału. Była długa cisza aż nagle tiara wykrzyczała:
-Ja dobrze wiem do którego domu cię przydzielić. A więc GRYFFINDOR!!!
Wszyscy Gryfoni a w szczególności Harry, Ron i Hermiona klaskali i krzyczeli z radości. Y/n miała na sobie szeroki uśmiech. Nagle Y/n usłyszała jak ktoś dość głośno powiedział kurde. Y/n zobaczyła że to Draco. Potem Profesor Dumbledore podszedł po uczcie to Hermiony i Y/n powiedział Hermionie żeby oprowadziła Y/n po Hogwarcie. Oczywiście dziewczyny się ucieszyły bo mogły więcej czasu spędzić razem. Ale nie same ponieważ chwile później podszedł do nich Harry i Ron. Zapytali się czy mogą pomóc oprowadzać Y/n po Hogwarcie. Dziewczyny się zgodziły i chodzili po Hogwarcie przez pół godziny. Potem jak już byli przed dormitorium Gryfonów to podeszła do nich Profesor McGonagall, skierowała się głównie do Y/n bo to o nią chodziło.
-Panno Y/n z racji tego że nie ma wolnych miejsc w dormitorium dziewczyn zamieszka pani na około tydzień dwa w dormitorium u chłopców z Harrym i Ronaldem i kilkoma innymi chłopakami.
Dziewczyny się mega zdziwiły ale Ron i Harry ukrywali swój uśmiech. Harry, Ron i Y/n poszli do swojego pokoju.

Harry Potter i Tajemnicza nowa dziewczynaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz