1.fejezet

529 11 0
                                    

Teljesen átlagos napnak indult a mai, amíg egy mankós nő be nem baktatott a házunkba. Először nem szenteltem neki különösebb figyelmet, gondoltam J bácsi egy barátja, szoktak idejárni.

Aztán ami furcsa volt, hogy J bácsi csukott ajtóval beszélt vele, úgyhogy persze hallgatóznom kellett.

-Írt nekem... - kezdte a nő kimérten. - a lepelről. - milyen lepel?

- Tudom hol van... - felelte J bácsi, csak azt tudnám már milyen lepel. - Segíthetek magának... De cserébe segítenie kell a fiamon. - ahha tehát J. B.-ről van szó. Igazából soha nem találkoztunk még, de J bácsi sokat mesélt róla és a barátairól, szimpatikusnak tűnnek a leírása alapján.

- Segítek. - felelte a nő némi gondolkodás után.

- Tudja hol van? - pattant fel J bácsi hirtelen, ezt a szék borulásából és a heves megszólalásból tudtam.

- Hogyne tudnám? - felelte a nő. - És hol a lepel?

- Megmondom, ha elmondja hol a fiam. - vágta rá azonnal J bácsi.

- Rendben. - egyezett bele a nő.

- A lepel Németországban, az Alpokban a legmagasabb hegy legmélyebb barlangjában helyezkedik el, ennyit mondhatok. - igazította azonnal el J bácsi.

- Maga okosabb a fiánál. - kezdte a nő. - Ők nem adták ilyen hamar a kulcsot... A fia pedig egy lakatlan szigeten van, a barátaival, Outer Banks-től 110 km-re.

Hallottam, hogy mindketten felállnak, ezért visszaültem a fotelbe.

- Köszönöm és viszont látásra. - lépett ki az ajtón a nő.

J bácsi visszajött a házba és töltött magának egy csésze kávét.

- Katie! - szólt nekem, nem is gondolta, hogy figyelem.

- Igen? - léptem be a szobába.

- Nagy hírem van. - kezdte. - Tudom hol a fiam.

- Várj mi? John B? - kérdeztem vissza, mintha semmit nem tudnék.

- Igen! Egy lakatlan szigeten vannak, eljössz velem megkeresni? - csak erre a kérdésre vártam!

- P-persze. Mikor? 

- Holnap indulunk, szedd össze a cuccaid. Minnél hamarabb megyünk annál jobb. - állt fel J bácsi és elindult a szobájába.

Szuper, akkor csomagolhatok. Fel mentem a szobámba és neki láttam pakolni. 

Elővettem a bőröndöm és neki láttam első sorban a fürdőruháimat berakni. Egy feketét és egy lilát gondoltam, szerintem elég lesz. Raktam még 3 sortot, 4 pólót, egy fehér inget és egy kék ruhát. Aztán azt a kevés sminket amit használok és a pipere cuccaim is elpakoltam.

Egész hamar meglettem, úgyhogy levittem az előszobába a kisméretű bőröndöm.

- Hamar meglettél, reggel korán kelünk és 7 előtt indulunk. - közölte J bácsi, aki a konyhában pakolászott.

- Rendben, melyik hajóval megyünk? - kérdeztem.

- A Blueeye-yal. - felelte J bácsi és tovább rendezgette a fűszereket.

- Doll jöhet velünk? 

- Nem bánom, de te felelősséged kaját hozni neki és takarítani utána. 

- Szupi! - örültem meg és indultam el a kutyatápért.

Miután Doll-nak is elcsomagoltam mindent gondoltam nézek pár részt az egyik sorozatomból.

Három rész után kezdtem elálmosodni, úgyhogy félre raktam a laptopom és leoltottam a villanyt. Még éreztem, hogy a kutyám mellém fekszik, de utána azonnal elnyomott az álom.


Szerelem a hullámok között // JJ Maybank ff. (18+)Where stories live. Discover now