3. fejezet

400 25 9
                                    

Egészen későre járt, a tábortűz körül ültünk és nevettünk amikor JJ felállt.

- Na úszunk akkor egyet? - nyújtotta felém a kezét, amit elfogadtam és felpattantam a fiú mellé.

- Ha egyszer megígértem. - feleltem. - MAximum 1 óra jövünk. - szóltam oda a többieknek és elindultunk a tenger felé.

Ahogy a partra értünk JJ ledobta a pólóját, így rálátást engedve hasizmára és felém nézett:

- Vetkőzz Hercegnő, csobbanunk. - azzal lekapta a nadrágját és elkezdte a térdét kikötni.

Én is levettem a pólómat és a nadrágomat, így bikiniben álltam a fiú előtt.

- Hűűű. - szólalt meg.

- Ne nézz már. - szóltam rá. - Na akkor úszunk is vagy csak nézzük egymást?

- Ja, öhm persze, jövök. - Ugrott be ő is a vízbe.

Majdnem fél órát úsztunk amikor inkább kiütünk a partra beszélgetni.

- És hogy is van ez hogy te és Sarah ikrek vagytok? - kérdezte kedvesen JJ.

- Hát az apánk engem anyámmal hagyott, aki 8 éve meghalt, utána Ward beadott egy internátusba, aztán mikor John B apja eltűnt és apám megtudta, hogy él hozzám küldte, lassan egy éve vele vagyok. - feleltem. - Igazából rajta és Dollyn kívül nincs senkim. - tettem még hozzá a szomorú tényt.

- Sajnálom. 

- Én is. -  mosolyogtam rá.

- Amúgy teljesen megértem, az én apám meg elszökött. - mondta csak úgy mellékesen a fiú.

- Az sem jobb. - feleltem.

- És barátaid vagy barátod... van e? - kérdezett újra.

- Barátom még nem is volt, barátaim voltak, de kihasználtak. 

- Akkor te még... szűz vagy? - kérdezett teljesen vörös fejjel.

- I-igen. - feleltem és szerintem én is elpirultam.

- Értemm... Lassan vissza kéne indulnunk. - mondta JJ és felállt, majd engem is felsegített.

- Figyelj... - kezdtem amikor szembe álltam vele. - Érzel irántam valamit vagy...?

És akkor megkaptam életem első csókját. Ami hogy is mondjam... fantasztikusra sikerült.

- Azt hiszem igen és ez volt az első randink. - mosolygott rám.

- É-én is, azt hiszem. - mosolyogtam rá vissza és elindultunk.

Amíg visszaértünk  csendben voltunk, szerintem mindketten átgondoltuk a történteket.

- Na végre! - szólt Kie mikor visszaértünk.

- Lassan aludni szeretnénk, holnap korán indulunk, de ti még sehol nem voltatok. - mondta Sarah.

- Öhm... igen, bocsi. - mosolyogtam rá és kicsit kipirultam.

- Helló, Cleo vagyok, még nem találkoztunk. - fordult felém egy lány.

- Szia, Katie vagyok, örülük, hogy megismerhetlek. - fogtam kezet a lánnyal.

- Na jó menjünk aludni, itt az ideje. - kacsintott rám JJ amitől újra elpirultam. Megőrjít ez a fiú.

- Csak nehogy 18+-os legyen az az alvás. - vigyorgott ránk John B.

- Haha nagyon vicces. - hunyorogtam felé.

- Na jó éjt! - szólt JJ és ezzel mindenki megindult a sátra felé.

Miután sikerült magunkat bevergődni a hálózsákba JJ hátat fordított nekem és egy idő után már csak az egyenletes szuszogását hallgattam. 

Egy ideig így feküdtem, aztán a lakótársam egy időután megfordult és álmában álölelte a derekam. Biztonságban éreztem magam. 

Úgy aludtam el, hogy JJ a nyakamba szuszog, és így is keltem.

- Jó reggelt napsugár! - suttogtam neki.

- Mhmmm... - dünnyögött a fiú. - Hagyj, még 5 perc.

Hagytam még pihenni, úgyhogy egyedül mentem ki a többiekhez. 

Kie és Sarah már összepakoltak, a fiúk pedig ébredeztek.

- Na hogy aludtál? - kérdezte bújkáló mosollyal Sarah.

- Jól. - feleltem kurtán és elindultam egy pohár vízért a hajóhoz.

Miután hoztam egy új flakonos vizet és átöltöztem felkeltettem JJ-t.

- Ne máár! Muszáj? - kérdezte álmosan.

- Igen, és beszélni akarok veled. - feleltem és elindultam a tenger felé, csak úgy sétálni.

Mikor JJ beért egy ideig némán sétáltunk egymás mellett, aztán elém állt és átölelte a derekam.

- Na miről akartál beszélni? - kérdezte.

- Hogy akkor most mi van köztünk... - kezdtem.

- Holnap elviszlek egy normális randira és utána megbeszéljük. - mosolygott.

- És hova viszel? - öleltem én is át a nyakát.

- Meglátod, holnap este érted megyek 7-re.

- Nincs is lakóhelyem. - nevettem.

- Gondolom Big John-ékkal fogsz lakni nem?

- Azt hiszem. - feleltem.

- Na akkor oda megyek érted 7-re. - mosolygott.

- Okés. - feleltem és elindultunk vissza.

Nem sokkal később már kilencen ( Kie, Sarah, Cleo, JJ, John B, Pope, J bácsi, Doll és én) ültünk a Blueeye-on és indultunk el minden cuccunkkal együtt Outer Banks-re.

Az út jó hangulatban telt, jókat nevettünk és beszélgettünk.

Ahogy kikötöttünk azonnal Kie arcával találtuk szembe magunkat " Eltűnt!"

- Jajj ne! - szólt J. B. amikor meglátta a róla szóló ugyanilyen táblát. És igen, mind az ötükről ilyen plakátok voltak MINDENHOL. 

Még csak most jön a feketeleves.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 14, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szerelem a hullámok között // JJ Maybank ff. (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora