Reggel 5 előtt kipattant a szemem, izgatottan ébredtem. Egy éve erre várok, hogy megismerjem John B-t és a barátait. Remélem az ikremmel is találkozhatok majd.
Lementem, gyorsan megreggeliztem, utána pedig kivittem a kutyát sétálni.
Egész hamar elkészültem, én már felöltözve ültem a kanapén, amikor J bácsi levánszorgott a lépcsőn.
- Jó reggelt! - pattantam fel és öntöttem egy csésze kávét neki.
- Neked is, köszönöm. - mosolyodott el.
- Mikor indulunk? - kérdeztem teljesen bezsongva.
- 20 perc, gyorsan elkészülök és indítom a hajót. - felelt J bácsi és el is indult zuhanyozni.
25 perccel később már mindhárman a hajón ültünk és indulni készültünk.
- Elkötheted James! - kiáltott J bácsi, James pedig elkötötte a hajót, mi pedig elindultunk Outer Banks felé.
Az út Outer Banks felé egészen jól telt, J bácsival beszélgettem 3 óra hosszát, aludtam 1 órát Dolly-val és meg is érkeztünk.
- Na itt megtankolsz, és indulunk délnek, John B-ék felé. - adta ki az utasítást J bácsi.
Elmentem a kútig, 2 kannát megtöltöttem és indultam vissza a hajóhoz. Tudom miért én jöttem tankolni, J bácsit ismerik, engem nem. És egyenlőre nem szeretné ha tudnák, hogy él.
Ahogy felpattantama hajóra J bácsi elkötötte és indultunk a csapatért.
- Nagyon izgatott vagyok. - mondtam J bácsinak az út felénél.
- Ne aggódj, kedvelni fognak. - mosolygott rám bíztatóan.
1 órával később
- Nézd! Szárazföld! - kiáltottam, mikor megláttam egy szigetet.
- Szerintem itt lesznek. - szólt J bácsi miután jobban szemügyre vette a szigetet. - Nincsenek hajók, sem kikötő.
A hajó zsinórját leszúrta a homokba J bácsi, Doll is kipattant a hajóból és elindultunk megkeresni a társaságot.
Szerencsére nem egy nagy sziget, így a hajójukat könnyen megtaláltuk, csak éppen a csapatot nem.
- Nézd! - mutattam egy fára amiből egy kés állt ki fölötte a felirattal: P4L.
- Ezek ők voltak! Azt jelenti mindörökké sneci! - vidult fel J bácsi és megindult a sziget közepe felé.
Már egy ideje mentünk, amikor Doll ugatni kezdett.
- Van itt valaki? - kérdezte egy hang.
- John B? - állt fel a guggolásból J bácsi.
- A-ap-apa? - kérdezett vissza egy fiú.
- John B! - indult meg felé...jük J bácsi. Ahogy felálltam megláttam, hogy 5-en vannak, 3 fiú és 2 lány.
- De-de hogyan? - kérdezte John B apja ölelésében.
- Mindent elmesélek. - kezdett zokogni J bácsi.
- Ő ki? -engedte el apját J. B.
- Katie Cameron vagyok. - nyújtottam a kezem amit a fiú megfogott és bemutatkozott.
- Cameron? - kérdezte egy szőke hajú lány.
- Igen.
- Én Sarah Cameron vagyok. - nézett furán a lány.
YOU ARE READING
Szerelem a hullámok között // JJ Maybank ff. (18+)
Fanfiction!!A történet az Outer Banks második évada után játszódik, így teljes mértékben saját ötlet!! Ward Cameronnak 3 gyermeke van ugye...? Nem lennék én ebben olyan biztos! Katie Cameron már egy éve él Big John-nal, apja jóvoltából aki mindig is eltitkolt...