Гл. Т. Лиса: Планът ми беше много прост. Докато Ивка се зарибява с онзи урунгел, аз ще поканя Куки на среща. Знам, че трябва да е обратното, но все пак сме 21 век, така че fuck off bitches. Сложих най-сексавите дрехи, които притежавах в гардероба ми. Изглеждах прекрасно. Само остана да пиша на Кукстъра.
~ Чата ~
lisa_e_losha_kaka_ : Оооо Куки 😏❤
jungkook_obicha_loshi_kaki_ :
Kvo iskash ma putko mainalisa_e_losha_kaka_ : Свободен ли си довечера? 🔞💦
jungkook_obicha_loshi_kaki_ : Mmmmm za tebe ne
lisa_e_losha_kaka_ : КАК ТАКА?!
jungkook_obicha_loshi_kaki_: Emi grozna si priqtelkata ti po me radva
lisa_e_losha_kaka_ : Ама тя си има гадже
jungkook_obicha_loshi_kaki_ : KOI E TOI 6TE MU OTREJA TOPKITE
lisa_e_losha_kaka_: Няма нужда от това, беб, нека ги накараме да ревнуват 😈
jungkook_obicha_loshi_kaki_: Mmmmm oke pishi mi kato mi namerish nqkoq hubava
lisa_e_losha_kaka_: ПО - ХУБАВА ОТ МЕНЕ НЯМА САМО ТВА ЩЕ ТИ КАЖА!!
jungkook_obicha_loshi_kaki_: Offf huu ti shte budesh togava
lisa_e_losha_kaka_: Не знам защо си мислиш, че имаш право на някакво мнение. Ще играеш по моите правила ако не искаш да си патиш (:
jungkook_obicha_loshi_kaki_: Tochno ti li shte me zaplashvash be znaesh li koi sam az?!
lisa_e_losha_kaka_: Да, знам кой си всъщност, затова гледай да си изиграеш картите както трябва
jungkook_obicha_loshi_kaki_: Ama ti kak-
lisa_e_losha_kaka_: Това са подробности, които ще ти спестя. Както и да е, искам те пред KFC към 19:00 ч. Облечи си нещо официално това е изискан ресторант все пак, не трябва да им разваляме имиджа..
jungkook_obicha_loshi_kaki_: Dobre.
~ Край на чата ~
Гл. Т. Кукстър: АМА ТЯ КАК ЗНАЕ ЧЕ СЪМ МАФИЙОТ МАМКА МУ!! ПАЗЕХ ГО ТОЛКВА ДОБРЕ В ТАЙНА, ЧЕ ДАЖЕ АЗ САМИЯ ЗАБРАВИХ, ЧЕ ВСЪЩНОСТ СЪМ ТАКЪВ. Добре, Кук, успокой се, просто като отида там ще я убия. Правел съм го и преди, така че ще ми бъде лесно. ~ каза си той и започна да се оправя за срещата.
Гл. Т. Лисица: ЙЕСС БЕ УСПЯХ ДА ГО НАВИЯ!! Честно казано не знам нищо за този човек, но когато му го казах звучеше уплашен..Той крие нещо, което аз със сигурност ще разбера. Само си представям каква сила бих имала над него ако разбера тайната му..мммм със сигурност няма да си пропилея шанса. ~ каза си тя и се запъти към уговореното място.
Гл. Т. Ивонаки: Днес ми се беше насъбрало прекалено много. Мислех много и реших да съдя Пишко за лека телесна повреда. Ще кажа на съдята, че тази цицина ми е от него и така ще го осъдя до дупка. Добре че в Корея е скъпо, ще му иззема всички пари и ще го оставя да умре в някой канал. ~ каза си Ивка и звънна на адвоката си.
Гл. Т. Пишко: Имам чувството, че Ивка не ме обича повече.. Няма я вече онази любов която чувствахме през екраните. Нямам нито пари, нито място където да си почина, но най - вече нямах желание за живот..Затова реших да я съдя, защотото ми разби сърцето. Да знам, звучи налудничаво, но това е Корея все пак, може и да ми повярват кой знае... ~ каза си той опитвайки се да си намери мост под който да спи.
Гл. Т. Неутрал: Пишко се скиташе из корейските улици, но внезапно чу мъжки глас зад гърба му.
"Хей!" - казал гласът.
Пишко се изплаши, този глас не звучеше нормално..
"Нуждаеш ли се от помощ?" - обадил се гласът.
Тънкопишко умираше от страх, нямаше смелостта да се обърне, но все пак той го направи. Когато Шишко се обърна той видя висока фигура да седи срещу него. Той не можеше да види фигурата добре, не защото беше тъмно или нещо подобно, а защото си беше изгубил очилата.
" Кой си ти? Покажи се!" - казал Пишко
Гласът го послуша и започна да се доближава към Шишко. Той лека полека осъзна, че това което идваше към него не беше човек. Да, това което идваше към Тънкопишко не беше човек, беше нещо по-добро, това беше Glamrock Freddy.
Glamrock Freddy: "Hey Superstar! :D"
Пишко: "КАКВО СИ ТИ УЕЕЕЕ 😭"- започна да реве той.
Glamrock Freddy: "Не се бой, искам да ти помогна, мога да те приютя в моя дом!"
Пишко се замисли, той нямаше къде да отиде, тази оферта беше доста примамлива, но от друга страна не можеше да се довери на нещо което дори не беше човек. Въпреки това той прие предложението на робота, беше прекалено отчаян.., не искаше да умре на улицата, като цяло не беше готов да умре, но това което не знаеше е, че с това съгласие той си бе подписал смъртната присъда.
"Добре, последвай ме!" - каза Glamrock Freddy и го поведе към една огромна лъскава пицария.Ochakvaite next drugata godina <3
YOU ARE READING
Житие и страдание на грешницата Ивонаки
HumorPrashtam pozdravi na vsichki sigmi, koito sa cheli tazi kniga