Гл.т. неутрал
Беше 4:30. Днес Ивка заминава за Корея.Гл.т. Ивка
Събудих се от слънцето на лицето ми. Беше 4:30 и трябваше да се оправям за полета ми, който е в 6:00 ч. Станах и отидох в банята да извърша сутрешните си процедури. След това си облякох ето това:Направих си палачинки и в същото време звъннах на такси. Изядох ги набързо и излезнах от апартамента с големия куфар в ръка. Аз попринцип имам много дрехи, но повечето са грозни и ги оставям тука. В този момент излязох и видях таксито вече пред нас. Закара ме до летището доста бързо, но се забавих при проверките и успях да хвана полета, макар и в последния момент. Запознах се с един много приятен кореец, който седеше до мен. Той се казваше Yeonjun.
Научихме много неща един за друг и даже си разменихме номерата.
4 часа по-късно:
Беше 22:30 и повечето хора се оправяха за сън включително и Yeonjun. Реших и аз да поспя, защото бях изморена от цялата тая еуфория покрай полета и Корея.
Няколоко часа по-късно:
Събудих се от голямата ръка на Yeonjun на лицето ми. Това беше най-силната ръка която някога ме е докосвала. Yeonjun ми каза, че слизаме скоро и трябва да се оправяме. Усетих как лека полека самолетът се спуска надолу. Нямах търпение да видя Корея, как изглежда и т.н. Като цяло исках много да слезна, защото имам страх от високо. Най-накрая самолетът кацна и аз усетих топлите лъчи на корейското слънце. Казахме си довиждане с Yeonjun и си обещахме да се видим скоро.
2 часа по-късно:
Корейското такси ме закара до квартирата, която си купих онлайн. Брокерката ми каза, че квартирата е готова и, че ще имам съквартирантка. Влезнах вътре и се огледах. Беше доста хубаво. Също така се запознах и със съквартирантката си. Тя се казваше Лиса.
ESTÁS LEYENDO
Житие и страдание на грешницата Ивонаки
HumorPrashtam pozdravi na vsichki sigmi, koito sa cheli tazi kniga