Гл. Т . Тишко: Откакто Ивка скъса с мен, аз изпаднах в дълбока депресия. Не исках да ям, да спя, да живея.... Не се опитах да се самоубивам, защотото съм страхливец, но реших да замина в Корея, за да и докажа какво яко парче съм 😎. Беше неделя и станах в 5 ч , защото трябваше да хвана влака за София и след това да хвана и самолета за Корея .
Пристигнах в София и вече беше 9 ч. Трябваше да побързам. Отидох до най-близката улица и почнах да махам на колите като някоя недоебана магистралка. 20 минути им ръкомахах на тея тулупи и слава богу един добър самариянин с такси ме забеляза и реши да ме откара до желаната дестинация. Даже не ми искаше пари, може би ме е помислил за клошар, но не ме ебеше особенно, защото нямах търпение да се срещна с Ивка 😍. Човекът ме откара и аз почнах да тичам като антилопа, за да си хвана самолета. За щастие всичко мина като по масло и се качих. Очакваше ме дълго пътуване и реших да си подремна UwU.Гл. Т. Ивка: Вече беше 1:30 ч. Седях дотолкова, защотото си гледах к-драмата в която участваше Tao 😍.
Но се сетих, че утре съм на училище и трябваше вече да си лягам. Лиса отдавна е заспала, знам го, защото спим в една стая (в отделни легла разбира се). Главата ми докосна меката възглавница и аз се унесох в сладък сън....
Гл. Т. Пишко 🤡:
Събудих се с надеждатата, че всичко това, което ми се случи да беше сън, но уви не беше....
Бях се събудил в онзи гаден мършав самолет и на всичкото отгоре един дръпнат педал седеше до мен.Той си цъкаше нещо на телефона. Аз погледнах от любопитство и какво да видя.... ТОЙ ГЛЕДА НЯКАКВА СНИМКА С ИВКА И ДО НЕЯ ЕДИН СИНЕКОС ПЕДАЛ (Yeonjun)
Пишко: - Абе, къв е тоя дет се е снимал с гаджето ми?
Soobin: - Това е гаджето ми :)
Пишко: - Илллл вие сте гейове
Soobin: - Брат застреляй се - каза ми той, при което аз много се ядосах и му налетях. Камериерката тръгна да ни разтървава и успя. След това тя отиде при пилота.
~~ след пет минути ~~
Тая разлюдена пача се връща и ми вика, че трябва да скоча от самолета, защотото съм нападнал "известен". Връчи ми един парашут след което тая скочубра ме ритна и аз полетях 🧚🏻♀️. Докато падах си мислех колко страдание можех да си спестя ако не бях нападал онова момче, ма какво да се прави.Гл. Т. Ивка: Беше 6:30 и трябваше да се оправям за училище. Направих си сутрешната рутина и облякох ето това:
Хората щяха да ме вземат за депресарка, но мен не ме ебеше, аз обичах да се диприсиРвам.
Лиса пък беше облечена с това:Тя има готин стил, не като мен :') .
Вече беше 7:30 и ние тръгнахме за даскало.Dali Pishko shte ojivee ili shte uspee da sreshtne svoqta Ivonaki, shte razberete vav 3 glava :3.
Sori ako ima greshki ma ne sme pisali ot mnogo vreme. Baii
YOU ARE READING
Житие и страдание на грешницата Ивонаки
HumorPrashtam pozdravi na vsichki sigmi, koito sa cheli tazi kniga