𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘺 @AdanRN
𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢 " 𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳" 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘺𝘦𝘢𝘩 😗✌(𝘉𝘵𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘪𝘤 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘣𝘺 𝘮𝘦)
____________________________________
𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘺𝘴.
𝘓𝘰𝘭 𝘪𝘵'𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘦𝘢-
_____________________________________𝘠/𝘕'𝘴 𝘗𝘖𝘝
𝘔𝘦, 𝘥𝘰𝘨𝘨𝘺 , 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘺𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢𝘳𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘛𝘩𝘪𝘦𝘷𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘴𝘩. "𝘓𝘦𝘵'𝘴 𝘴𝘱𝘭𝘪𝘵 𝘶𝘱, 𝘬 𝘨𝘶𝘺𝘴? " 𝘥𝘰𝘨𝘨𝘺 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘶𝘯𝘤𝘦𝘥. "𝘚𝘶𝘳𝘦 𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘧𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦. " 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘞𝘦 𝘴𝘱𝘭𝘪𝘵 𝘶𝘱 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥. 𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘧𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯. 𝘚𝘰𝘰𝘯 𝘐 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘴𝘤𝘢𝘱𝘦 𝘸𝘢𝘴, 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦 𝘴𝘰 𝘐 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘨𝘶𝘯 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰 𝘪𝘯𝘧𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥. " 𝘩𝘦𝘺, 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘭 𝘰𝘶𝘵 𝘪-" 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘰𝘮𝘢𝘤𝘩. 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘵 𝘶𝘱 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘦. "𝘠𝘰𝘶 𝘶𝘮 𝘰𝘬? " "𝘪-𝘪𝘮 𝘧-𝘧𝘪𝘯𝘦 𝘺-𝘺-𝘺𝘦𝘢𝘩! " 𝘐 𝘴𝘵𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥. 𝘞𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘶𝘱. 𝘐 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘳𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘩𝘦𝘳. "𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬𝘴 𝘐 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴.. " 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘖𝘩 𝘶𝘩 𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘯𝘰 𝘱-" "𝘏𝘌𝘠! 𝘞𝘏𝘈𝘛 𝘛𝘏𝘌 𝘏𝘌𝘓𝘓 𝘈𝘙𝘌 𝘠𝘖𝘜 𝘋𝘖𝘐𝘕𝘎, 𝘈𝘙𝘙𝘌𝘚𝘛 𝘏𝘌𝘙 𝘈𝘓𝘓 𝘙𝘌𝘈𝘋𝘠 𝘋𝘈𝘔𝘕𝘐𝘛! " 𝘥𝘰𝘨𝘨𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦.
"𝘊𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯! " 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸. 𝘞𝘦 𝘳𝘢𝘯 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘭𝘪𝘤𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘺. "𝘔𝘢𝘯, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘰𝘯𝘦. 𝘉𝘶𝘵, 𝘸𝘩𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦? " 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘥𝘰 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬 𝘮𝘦 𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘶𝘩.. 𝘐𝘯 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘢𝘥 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦. " "𝘶𝘩 𝘰𝘬. " 𝘸𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘧𝘢𝘳 𝘢𝘸𝘢𝘺. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘥𝘢𝘺 𝘴𝘰 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥.
𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯𝘦𝘥. "𝘕𝘰𝘵 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘪𝘴 𝘪𝘵? " 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. "𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘦𝘢 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘺. " 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩. "𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘢 𝘳𝘦𝘮𝘰𝘵𝘦 𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨? " "𝘰𝘩 𝘺𝘦𝘢 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦, 𝘐'𝘭𝘭 𝘨𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘪𝘵. " 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 12 𝘰'𝘤𝘭𝘰𝘤𝘬. 𝘞𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘰 𝘧𝘢𝘳.
______________________________________𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘮𝘢 𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧𝘧 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘚𝘳𝘳𝘺 𝘪𝘧 𝘪𝘵'𝘴 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘭𝘰𝘭 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘱𝘢𝘳𝘵 2 (𝘪𝘵 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘦 𝘢 𝘭𝘦𝘮𝘰𝘯 𝘭𝘰𝘭) 𝘴𝘰 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘦𝘥 : )
YOU ARE READING
.•♫•♬•PIGGY X READER•♬•♫•. 𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 (DISCONTINUED)
Подростковая литература𝚕𝚘𝚕 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 ✨𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝✨