𝘓𝘰𝘭 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺.
(𝘐 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘢𝘵 𝘥𝘳𝘢𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘭)
______________________________________𝘠/𝘕'𝘴 𝘗𝘖𝘝
"𝘊𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯, 𝘴𝘭𝘰𝘸 𝘱𝘰𝘬𝘦! " 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘴 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘳𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘵. "𝘐'𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘮𝘮𝘪𝘵! " 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘢𝘤𝘬. "𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘧𝘢-" 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘶𝘵 𝘰𝘧𝘧 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘣𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺. "𝘐-𝘪𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺... " "𝘖𝘩, 𝘯𝘰 𝘪𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵. " 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘭𝘺. 𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘪𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮. 𝘐 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮. 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮, 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘹𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘦. "𝘏𝘦𝘺, 𝘠/𝘕.𝘊𝘢𝘯 𝘐 𝘢𝘴𝘬 𝘢 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯?"
𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. "𝘜𝘮, 𝘴𝘶𝘳𝘦? " "𝘶𝘩 𝘸𝘦𝘭𝘭, 𝘢-𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘮... 𝘚𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦? " 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘵 𝘶𝘱 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘴𝘵𝘰𝘷𝘦 𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. "𝘞𝘦𝘭𝘭, 𝘺-𝘺𝘦𝘢𝘩.. " 𝘐 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥. 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘮𝘦, 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘪𝘴𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘭𝘴𝘰. 𝘏𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦."𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯, 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘷𝘢𝘵𝘦~" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘦𝘥𝘶𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦𝘭𝘺.𝘞𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. "𝘔𝘮𝘮𝘮𝘩-𝘮𝘮𝘮𝘩! " 𝘐 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘳𝘰𝘰𝘮."𝘖𝘩 𝘪-𝘪 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵, 𝘐'𝘮 𝘢 𝘷𝘪𝘳𝘨𝘪𝘯... "
𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘣𝘭𝘪𝘯𝘬𝘦𝘥 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴. "𝘞𝘦𝘭𝘭, 𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? " 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. "𝘖𝘩 𝘯𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭! " 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘮𝘺 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘰𝘧𝘧, 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵. "𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦, 𝘬? " 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘐 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥. 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘪𝘦𝘴 𝘰𝘧𝘧, (𝘐 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘱𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘭𝘰𝘭) 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘱𝘶𝘵 𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘶𝘯𝘻𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘴, 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘤𝘬. "𝘠𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺? " 𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦. 𝘐 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘱𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘮𝘺 𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘭𝘢𝘮𝘮𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘦. "𝘈-𝘢𝘩~ 𝘧𝘶𝘤𝘬, 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺!~" 𝘐 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘱𝘢𝘪𝘯. "𝘚-𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵.." 𝘏𝘦 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘥𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺. 𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. "𝘈-𝘢𝘩𝘩~ 𝘧𝘶𝘤𝘬~ 𝘮𝘮𝘮𝘮𝘩~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥. 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘳𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘶𝘳𝘦."𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘪-𝘪 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘺-𝘺𝘦𝘢𝘩~ 𝘮𝘮𝘮𝘮𝘩~" 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘭𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬. "𝘱-𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘵- 𝘢𝘢𝘩~ 𝘴𝘩𝘪𝘵~" 𝘱𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘭𝘢𝘮𝘮𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘭𝘭, 𝘩𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘨-𝘴𝘱𝘰𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺. "𝘎𝘢𝘢𝘢𝘩~ 𝘳-𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦!~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘸𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳. 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘪𝘭𝘺. "𝘔𝘢𝘯, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴...𝘐𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨." 𝘗𝘰𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘐 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘰𝘯 𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘳𝘶𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦.
______________________________________𝘉𝘳𝘶𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘭𝘰𝘭. 𝘈𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺 𝘐'𝘮 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 😐✌
YOU ARE READING
.•♫•♬•PIGGY X READER•♬•♫•. 𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 (DISCONTINUED)
Teen Fiction𝚕𝚘𝚕 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 ✨𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝✨