🌹8🌹

100 6 8
                                    

Ти погледна силната ръка и се стаписа. Пред теб стоеше мъж с дяволско лице,красив с тъмна и доста дълга за мъж коса. Очите му бяха чисто черни,дръзки,смели,подли и властни,бе висок и хватката му бе силна. Цялата изтръпна, опита да се отдръпнеш.

?-Я виж ти,какво си имаме тук,едно малко непослушно момиченце. Не знаеш ли че в тази част на града е опасно?-гласа му бе плътен а тона тих и сливащ се с тъмната нощ. Лицето му едва се виждаше.
Т-А-аз обърках пътя п-прибирах се и...
?-Това ще го кажеш на шефа.-започна да те влачи към вратите на клуба.
Т-Не,пусни ме, чакай пусни ме.-дърпаше се и се бошуваше.
?-Аййййш,млъквай.-издърпа те в заведението вкарвайки те вътре.

Лъхна те силната миризма на твърд алкохол,пот,порок и мръсен секс. Розово-лилавите светлини дразнеха очите ти а голите и порочни тела не погнусяваха. Полезрението ти се спря върху едно момиче  въртящо се на пилон,средно високи на токчета с кестенява коса,облеклото и се състоесше от къса поличка дантелени чорапи и къс разголен на гърдите сутиен. Смелост и нахаканост се четяха в очите и. Забеляза че имаше имомчета стриптизиори облечени по подобен начин. Мъжа те повлече към горния етаж,скубеики грубо косата ти. Ти изохка болезнено. Отвори една врата в края на коридора и те бутна в стаята. Ти падна на колене. Забеляза красив русокос мъж горе долу на твоята височина да седи на голям футйоил заобиколен от полу голи момичета и момчета. Ти преглътна шумно.

?-Виж,какво си намерих,БангЧан.-подсмихна се тъмнокосия на мъжа на дивана. Цигарен дим се разнасяше из цялата стая.

Б-Браво на теб ХюнДжин.-подснихна се.-Одведи я при Минхо,за да я облече подобаващо,имаме си ново попълнение.

Т-Имате грешка,аз се прибирах удома...

Х-Затова ли излезе от багажника на онзи мизерник Чон?-дръпна те грубо,отново.
T-А-аучч.-озовахте се в мазето ХюнДжин се развика.
Х-МИНХООООО ЕЛА ТУК ВЕДНАГА.-красив мъж с тъмно руса коса се приближи до вас.
М-Да,сър.-поклони се.
Х-Това е новото попълнение,шефа каза да я облечеш подобаващо.-избута те грубо и ти падна в ръцете на Минхо той също бе горе долу с твоя ръст. Едно момче с руса светла коса и невинен поглед привлече вниманието ти,носеше черни жартиери с тиранти и котешки уши и опашка. Веднага дойде да ти помогне и се усмихна.

?-Добре ли си,сигурно си уплашена,как се казваш?
Т-Т-ти,ами ти?
?-Феликс.
М-Аз съм Минхо,Хюн нарани ли те.
Т-Не,добре съм.
Ф-Ела с мен,ще те одведа при останалите да си поговорим...

AGE {Euphoria}🔞Where stories live. Discover now