🌼1🌼

537 15 2
                                    

AGE {Euphoria}
раздел 1
🌼"ГЛЪТКА ВЪЗДУХ"🌼
Jungkook

21:54

Ето ме отново,сам в стаята ми,можеби се чудите защо името на историята е AGE (Euphoria). Всъщност това е история за забранена любов,пълна с радост щастие и еофория,но проблемът е възрастта,моята и тази на любимата ми. Нека започна от самото начало.

🌼20.01/2020г🌼

Един хубав слънчев ден,седя в градината и пия чай в градината.


Поставих показалеца си на гърлото на чашата,загледах се в течността в нея и въртях пръст по него. Чух някакъв шум,станах бавно от красивата бесетка и тръгнах към портата,там имаше едно котенце,взех го и го прибрах удома. Изкъпах го и му дадох храна и вода,беше толкова нежно,крехко,малко и невинно,поставих го на леглото си и легнах до него.

Погалих го нежно по ушето,то ми напомняше за самият мен,сам,отчаян, колкото и млад и неопитен да бях изобщо не бях добър и невинен като него,бях използвач,ползвах жените като вещи, просто като сълфетки за еднократна употреба.

🌼21.01/2020г🌼
08:03

Отворих очи, светлината идваща от прозореца ги подразни. Присвих ги леко и станах бавно. Взех си душ,облякох се и среших косата си. Часът вече бе 09:35. Тръгнах към компанията,само не ми казвайте,че не се досещате коя компания,та аз съм Jungkook,Jeon Jungkook мембър на BTS, любимото макне на всички. Понякога обожавам това,но понякога го мразя. Можеби си мислите,че съм надменен,грешите. Аз съм човек, който винаги подценява себе си,но нека не ви занимавам повече с характера си,познавате ме.
Стигнах до bighit и влязох за поредната тренировка.

22:35

Тъй като бях пиинал,оставих колата си пред компанията и тръгнах към вкъщи с автобус. Щом пристигнах видях едно момиче да седи пред къщата ми, "най-вероятно фенка" помислих си и реших тя да бъде новото ми завоевание,тъй като някакси ми напомняше на мен. Ходех към нея,беше доста студено.

 Ходех към нея,беше доста студено

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jk-Хей,изгуби ли се??-Не,аз

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jk-Хей,изгуби ли се?
?-Не,аз...търся Jeon Jungkook от агенцията за чистачки ме пратиха.
Jk-Да,аз съм а ти си?
?-Т/И.
Jk-Приятно ми е,влез.-отключих вратата на портата и тя ме последва,минахме през цялата градина без проблем,зареди автоматично светещите лампи. Отворих вратата и я поканих да влезе. Махна качулката си,беше много красива,можех да се обзаложа че е поне на 18,но реших да се уверя.
Jk-На колко си?
Т/И-15.-оуу,явно съм сгрешил.
Т/И-Г-н Jeon,аз понеже от 13:00 съм на училище,бихте ли могли да ми кажете задачите за утре,за да си направя сметка как да ги свърша?
Jk-Разбира се. Ето ти списък. Научила ли си си уроците?
Т/И-Да.-гледаше ме доста сериозно,показах ѝ стаята ѝ и я оставих да си почине. Отправих се към своята стая и се изкъпах. Облякох се,но ми беше горещо и излязох на терасата,бях без тениска, защото както обясних преди малко беше ми страшно горещо. Извадих една цигара и я запалих,изпуших няколко и някой отвори вратата на терасата.
Т/И-Г-н Jeon вечерята....-обърнах се,а тя се изчерви,след миг се осъзна.
Jk-Ще я допуша и ще дойда.
Т/И-Мога ли и аз да отида да изпуша една,можеби две?
Jk-Ха...-засмях се леко и издишах дима през устата си.-Пушиш?
Т/И-От както бях на тринадесет.
Jk-А вашите какво мислят за това?
Т/И-Първоначално бяха против,но после загинаха и нямаше кой да ме спре да го правя.
Jk-Съжалявам...хайде ела и пуши при мен.-тя застана и запали една цигара. Подпря се на парапета. Толкова невинно изглеждаше,беше доста висока за възрастта си.
Jk-Как се случи?
Т/И-Ами...те отидоха на разходка с по-новата ни кола,аз както винаги не пожелах да дойда с тях. Тогава колата се повредила и те катастрофирали. Паднали в реката и докато дошла полицията да ги спаси те вече са се били удавили,само баща ми можеше да плува,но той бе ударил главата си във вратата и умрял на място. Да бях умряла аз...бях най-голямата им грешка и най-огромното разочерование. Провал, както често казваха те. Сега трябва да се справям сама.
Jk-Съжалявам,не биваше да питам....
Т/И-Не.... напротив имате право да знаете,от къде съм.
Jk-Имаш ли гадже?
Т/И-Ха,аз нямам приятели,а Вие ме питате за гадже. Всички ме мразят,но ще се постарая да не озлобявам и Вас,а сега моля идете да се нахраните,ще истине.
Jk-Ти няма ли да ядеш?
Т/И-Не.-каза тя без да ме поглежда и издиша гъстият дим през червените си меки устни.....

AGE {Euphoria}🔞Where stories live. Discover now