bölüm 8 : Ev

81 5 0
                                    

" Sen bütün gece beni mi bekledin " dedim " evet. " " teşekkür- " " etme çünkü karşılığı var bunun"  " hadi kabul etmezsem"  " zorundasın şekerciğim reddetme şansın yok"  " neymiş peki o karşılık? "  " gidince görürsün"  " tamam ben hazırlanayım"  " tamam"  odadan çıkmadı ben hala ona bakıyordum çık dercesine bana omuz silkti ve arkasını döndü " sakın bakma dedim"   " senin bir taraflarını görmeye meraklı değilim ayrıca sapık da değilim."  dedi ben üzerimi değiştirmiştim. Eşyaları topladı arabasına götürdü ve tabi bende onu takip ettim. Arabaya bindim kemerimi takmamıştım " o kemeri tak"  dedi " bir şey olmaz " dedim arabayı sakince otoparktan çıkardıktan sonra yavaş yavaş hızını arttırdı ve aşırı hızlı gidiyorduk normalde hız fobim hiç yok ama bu kadarda fazla. Ona inat giderek sakin davranmaya çalışıyordum artık ne kadar olduysa. Ani bir fren yapmasıyla kafam kapota gömüldü. " sana demiştim tak diye"  dedi gülümseyerek çok güzel çok samimi gülümsüyordu. Hemen yanımızda duran villaya baktım. Içimden 'vaooov' dedim resmen tamam Serpil Abla'  da zengindi ama bu kadar değil. Bu çocuk öyle alışveriş merkezlerinde napıyordu acaba?  " Şey hala ne olduğunu bilmiyorum ama seni takip ediyorum söyler misin artık? " dedim. Beni duymamış mıydı acaba ? Durup bana döndüğünde işte dedi koca villayı gösterirken.  " ee yaniiii " dedim gözleriyle eve bakıp tekrar bana baktı " biraz gıtımda kusura bakma"  dedim şükür en sonunda konuşmak için ağzını açtı " bir süreliğine beraber yaşayacağız."  demesiyle dondum "  şaka yapıyor olmalısın."  dedim kolumdan tuttuğu gibi beni içeriye sokarak kanepeye fırlattı. " Şimdi anlaşalım yemek temizlik düzen sends diğer çoğu işler bende tamam mı ?"  " tabikide hayır"   " nedenmiş "  " Canım istiyor"   " öyle canının her istediğini yapamazsın."   " peki ilk olarak yemek yapmayı bilmiyorum ikinci ailem izin vermez üçüncü de bana fikrimi sormadın."  " ilk olarak öğreteceğim ben sana ikincisi bir ailen yok senin üçüncüsü de "  " tamam kapatalım"  dedim " sorun varsa söyle " dedi kafamı hayır anlamında salladım gözlerim dolu bir şekilde dışarıya çıktım...

YOLCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin