" Arel ' in hatunu da buradaymış " diyerek gülmeye başladı. " Kes sesini be sende kimsin ? " dedim
Kas yığını beni dinlemedi. Saçımdan tuttuğu gibi beni kendine çekti. Saçlarımın arasına burnunu soktu.
" Benden uzak dur. Seni pislik los angeles köpeği " diyerek tepinmeye başladım. Ayağına bastım yüzünü biraz acı çekiyormuş gibi buruşturdu ama fazla uzun sürmedi çocuğun ayakları bile kas olmuş artık. Ben hala tepinmeye çalışıyordum. Fakat yanağıma öyle bir acı girdiki şoka uğradım. Hayat bana durmuş gibiydi. Tam bir kere daha vuracaktı ama bir el onu tutup durdurdu. Arel ' di bu. Evet , beni umursayıp gelmiş. Arel öyle bir geliş yaptı ama ne geliş çocukta ağız yüz kalmadı. Arel sinirden çatlıyacaktı. Beni görünce yumuşadı gibi biraz sinirleri. Arel bana doğru gelirken sanki her şey duracakmış gibi ağır çekimdeydi. Boğulmuş olduğum anda hissettiğim şeyleri hissediyordum. Kendimi boşlukta hissediyordum. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Arel yanıma eğildi " bu yaptığının hesabını sonra vereceksin ama şimdi çok kötüsün eve gidiyoruz." dedi. Beni kucağına alıp arabasına götürdü. Üzerime de ceketini verdi. Telefonda bir şeyler konuşuyordu. Beni odama çıkarttı. " hemen duş al ve yatağının üzerine bırakacağım kıyafetleri giy. Saç ve makyajını ben hallederim. " diyip çıktı.
##
Yatağımın üstünde açık mavi büstiyer ve altında yine aynı tonda pullu balık modelinde tam üzerime oturan bir etek vardı. Üzerimi giyinip aynanın karşısına geçtim. Kapı açılıp içeriye Arel girdi. Belime kadar uzanan kıvırcığa yakın dalgalı saçlarımı kurutup taradı ve ördü. Dudağıma hafif toz pembe renginde bir ruj ve biraz da allık sürdü. Koluma girip aşağıya inmeye başladık bana paltomu uzattı. Omuz silkip ilerlemeye devam ettim. Beni omuzlarımdan tutup durdurdu. Ceketi zorla giydirdi. " Sen bugün benim deniz kızımsın. Sadece benim kimse bunu görmeyecek." dediğinde kaşlarımı çatmaya başladım. Tabiki Arel bey benim hareketlerimi hiç umursamıyıp arabaya gitti. Tabi bende onunla beraber. Arabaya binince " nereye gidiyoruz " diye sordum. " Deniz kızıma layık bir yere " " offf " .
Hiç konuşmadık sahil kenarına gelene kadar.
" Arel bilmiyor musun ben denizden korkuyorum. Ne yapacağız burada? " dedim
" seni tam bir deniz kızı yapmak istedim. Hem bu sayede korkunu öğrendim. Sadece yemek yiyeceğiz korkma. Ha korkunu yenme işini sonra halledeceğiz. " diyip elimi tutarak bir yata doğru ilerledi. Bende tabi onun peşinden sürüklendim.
Iki katlı dışı beyaz bir yat. Içimden ' vaayy be bu kadar zengin miydi ki bu çocuk ' diye geçirmedim desem yalan olur. Beni tutarak yata geçmemi sağladı. Beni çok güzel bir masa karşıladı. Mumlar çok hoştu. Renkli mumları çok severim zaten. Arel galiba kendini affettirerecek. Ama çok kolay olamazdı bu. Kollarını açıp karşıma geçti. " Gel deniz kızım " dedi. Şu an çok tatlı ve yakışıklı görünüyordu. Şimdi fark ettiler smokin giyinmişti. Bu yemeği bayağı önemsiyordu. Ceketimi çıkararak ona doğru hafiften koşarak gittim ve ona sımsıkı sarıldım. O da beni kucaklayarak dönderdi. Tam öpecekken çekildim.
" Her zaman sen mi ceza vereceksin biraz da ben veriyim " dedim.
" AAAHHHH hadi ama uzatmayalım " dedi
" Hayır Arel "
" peki o zaman sen istedin öpmeyeceğim seni. Pişman olacaksın " diyerek beni kucağından indirdi.
" Görürüz kim pişman olacak " dedim.
" Tamam deniz kızım daha fazla mahvetmeyelim bu geceyi " dedi. Bende sandelyemi çekip oturdum. Yemeğimizi sakince bitirdik...
Arkadaşlar yorum yapın.
Twitter : MerveOzyigit6 ( hikayemin yeni bölümlerini burda da paylaşıyorum )
Instagram : Merve.Capar6
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLCU
RandomKaybolmuş bir kızın hayatla karışık aşk hikayesi. Arel tabiki aşkın sahibi olmasını bekledigimiz insan. Sorun şu ki , Ece Arel' e rahatlıkla aşık olabilir hiç sevgilisi olmamış bir kız için normal olarak fakat Arel aşık olabilecek mi Ece' ye? ... ...