"Ne demek deli hastanesini incelemek için bizi görevlendirdiler?!Hem de terkedilmiş!"
Changbin'in isyanı odada yankılanırken diğerleri ne yapacaklarını düşünüyorlardı. Changbin'in isyanın üzerine Chan ortaya atlamıştı.
"Bizim yapabileceğimiz bir şey yok. Görevlendirildiysek gitmek zorundayız."
"Hadi ama!Incelemek istediğimiz yere başka ekibi gönderirler şimdi de istemediğimiz yere bizi mi gönderiyorlar?Neyiz biz robot falan mı?"
Changbin kollarını birbirine kenetlemiş sesini yükseltmeye devam ederken Chan şakaklarını ovdu.
"Işini yapmayacaksan burada ne işin var!?"
Sinirle ne dediğini bilmeyen Chan bir anda Changbin'e bağırmıştı.
"Ne?"
"Ya işini doğru düzgün yap ya da defol!"
Changbin şaşkınlıkla Chan'a bakarken susup kalmıştı. Tek şaşıran Changbin değildi. Diğerleri yıllardır tanıdıkları Chan'ı ilk defa böyle görüyordu. Susan Changbin ile Chan gözlerini devirip eline dosyaları alıp iyice incelemeye başlamıştı.
"Hazırlanın 15 dakika içinde gideceğiz"
Hepsi Chan'ı onaylayıp hazırlanmaya başlamışlardı. Onlar hazırlanırken oranın müdürü olan Jaehyun ekibin odasına girdi.
"Umarım eliniz boş dönmezsiniz çocuklar. Size güvenim sonsuz."
"Teşekkürler efendim. Güveninizi boşa çıkartmayacağız"
Ekibin 2. lideri olan Lee know, Jaehyun'a güven verircesine konuşarak gülümsedi.
Jaehyun, katı kuralları ile pek sevilmezdi ama güvenebilecekleri iki kişiden biri de oydu.
Müdür yardımcısı Taeyong gelerek Jaehyun'un kulağına eğildi ve birkaç şey söyledi. Jaehyun kafa sallayarak onayladı.
"Başarılar"
Diyerek odayı Taeyong ile terk etti.
"Bu adamı da yardımcısını da sevmiyorum"
Sabahtan beri sessiz takılan Felix sonunda konuşmuştu. Felix'in dediği şey üzerine Seungmin konuştu.
"Ama tek güvenebileceğimiz kişiler de onlar"
Felix tam bir şey diyecek iken Chan sözünü bölmüştü.
"Hazırsanız çıkalım. Büyük bir macera bizi bekliyor"
Chan çantasını alarak odadan çıkmıştı. Diğerleri bugün Chan'a bir anlam veremiyorlardı.
"Bugün ona ne oluyor böyle?"
Hyunjin anlamazca sordu. Seungmin Hyunjin'in omzunu patpatlayarak konuştu.
"Boşver belli ki bugün ters tarafından kalkmış."
Hyunjin,Seungmin'in dediği ile kendini avuttu.
"Hazırsanız biz de gidelim"
Lee know hazır görünen çocuklara ciddi bir şekilde sordu. Hepsi çantalarını vs. alarak odadan çıktılar. Lee know ardından odanın kapısını kilitledi. Onlar yokken buraya birilerinin girmesi pek hoş olmazdı.
Lee know kapıyı kilitleyince dışarıda arabanın yanında bekleyen Chan'ın yanına gittiler.
"Sonunda gelebildiniz çocuklar"
Chan cebinden arabanın anahtarını çıkartıp kilitleri açtı. Kendisi şoför koltuğuna oturarak arabayı çalıştırdı. Diğerleri de her zamanki yerlerine geçip oturdular.
"Gerekli olan her şeyi aldınız mı?"
Chan arabanın dikiz aynasından arka tarafa bakarak konuştu.
"Her şeyi aldık hyung merak etme"
Lee know Chan'ın içini rahatlatmak isteyerek cevap verdi. Biliyordu ki Chan böyle yerlerde çok geriliyor ve stres yapıyordu. Işinin en iyisini yapmak istiyordu.
Arabayı sürerek inceleyecekleri olay yerine gitmeye başladılar.
-
Bölüm sonuOlmadı gibi sanki:"yani pek içime sinmedi.
Her neyse..umarım beğenmişsinizdir.
Sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mad hospital | stray kids
Fantasy[Tw;kan,cesetler,paranormal] Terkedilmiş deli hastanesini incelemekle görevlendirilmiş olan 8 dedektif arkadaş hastaneyi inceler iken büyük bir sorun ile karşı karşıya kalırlar.