Venom mı?

511 53 321
                                    

"Sonumuz geldi"

"NE?!?!?"

~~~~~

"Buradan hemen çıkmalıyız!"

Chan,Changbin'i kucağına alarak çıkışa doğru gitmeye başladı. Diğerleri de hızla arkasından gidiyorlardı. Tam kapıya ulaşacakları sırada önünü simbiyotik,siyah,gözleri bembeyaz ve büyük(medya:3) kocaman bir yaratık kesmişti.

"SIKTIR!BU DA NE?!"

Hepsi dehşet ile yaratığa bakarken Chan kaçamayacaklarını anlayarak Changbin'i diğerlerine emanet etmişti.

"Sen kimsin?"

Yaratığın yüzünün yarısı kayboldu ve yerine Jaehyun'un yüzü çıkmıştı.

"J-Jaehyun-nim?!"

"We Are Venom"
(Eğer biz Venom'ız yazsaydım bütün havası bozulurdu)

"Venom?"

Jeongin ve Seungmin birbirlerine şaşkınlıkla bakıyordu. Chan ikiliye dönerek anlamsız bakışlar attı.

"Hadi ama önceden hiç kitap okumadınız mı?Venom, bir karakter ayrıca bir simbiyotik canlı."

"Hahah demek beni biliyorsunuz"

Oldukça derin sesi olan(medyadan bakabilirsiniz:3) Venom konuşunca ortam daha da gerilmişti.

"B-bizden ne istiyorsun?"

Hyunjin ürkekçe sormuştu.

"Tüm insanların neslini tüketmek ve buraya yerleşmek istiyoruz."

"Istiyorsunuz?Birden fazla mısınız?"

"Mektup.."

Han ve Lee know aynı anda konuşmuştu. Birbirlerine dehşetle bakıyorlardı. Sonra bir anda Lee know söze girmişti.

"Mektupta simbiyotlar hakkında bir şey yazıyordu"

Ardından Han söze devam ederek mektupta aklında kalanları söyledi.

"Simbiyotlar peşimizde!Herkesin kafasını kopartıp onları yiyorlar. Birden fazlalar!"

Hepsi Venom'a döndü.

"Ya arkadaşınızı verirsiniz ya da hiçbiriniz buradan sağlam çıkamazsınız"

Changbin'i göstererek konuştu.

"Iki seçenek de olmaz"

"O zaman hepinizi burada sonsuza kadar tutarım"

Seungmin Jeongin'e yaklaşarak fısıldadı.

"Git ve birkaç parça bez ile bir sopa bul. Bezleri sopaya bağla ve buraya getir. Bende çakmak var"

Jeongin Seungmin'i onayladı. Diğerleri Venom'ı oyalarken Jeongin bir odaya geçerek bez parçaları ve sopa bulmaya koyuldu. Az önce incelediği masadan bez parçaları buldu. Sonrasında pencereden içeri giren daldan kırarak bezleri sopaya sardı. Kapıdan baktı. Diğerleri hâlâ Venom'ı oyalıyordu. Çaktırmadan Seungmin'in yanına gitti.

"Seungmin hyung getirdim"

Seungmin Jeongin'in elindeki sopayı aldı ve çantasından bir çakmak çıkardı.

"3 dediğimde koşacağım ve onu yakacağım. Şuan üstünde durduğu yerde yakıcı maddeler var eminim ki yanacaktır. Sen diğerlerini buradan uzaklaştır."

mad hospital | stray kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin