Megna P.O.V.
Neymar se oporavio i ja sam jako zbog toga sretna ali doktor je rekao da ne smije nikamo iči iz kuće. Ali dobro ja sad moram iči u školu.
U školi mi je bilo dobro no na jednom je u dvorani počela strka jer je bila jako važna utaknica a Neymar nije bilo. Njegov trener Danijel rekao je da ako se Neymar ne pojavi na utaknici izbaciti ce ga iz kluba. Sami sam se okrenula i otišla doma Neymaru i rekla sam mu sve. On mi je rekao odma rekao da idem do njega da mu kažem da Neymar neče doči na utaknicu. Danijel je odma rekao da dobro ali da se mora pojaviti na drugoj utaknocima. Otišla sam dom po neymara a u autu sa njim išli smo u grad u šoping.Neymar P.O.V.
Bilo je jako ljepo. Išli smo poslje šopinga u grad na pizzu. Bio sam na fejsu cikelo vrijeme. Našao sam neku curu Megan je ljea no nije kao ova cura Lussy. Do duše nisam je jos vidio u stvarno no imam nekoliko njenih slika pa mislim da je jako lijepa. Doktor mi je rekao da mogu i grati u taknicu. Pa će na utakmicu doci Lussy ali doći ce i Megan pa me to malo bine.sutra u kutro je utakmica. Došli smo doma i polkubi se sa Megan.
Jutro.P.O.V.
Jutro je i vrijeme je za utakmicu.Odigrali smo protiv Real Mdrida
3:2 izgubili smo nažalost. Sad nejdemo u final fife. Mo nema veze zabio sam jedan gol i to mi je dosta. Kad sam ga zabio Lussy je po divljala. No i Megan je podivljala i vikala i ona je luda zamenom isto ko i Lussy. Sad neznam koju da od njig izaberem. I i zabrale sam Lussy. Otišao sam sa njom u muški wc. I tamo sam stavio kondom i išao sa njom u kabinu. I tamo smo se zabavljali no onda je došla Megan tražila me po svuda. I onda me uhvatila sa njom. Odmah se rasplakal a Neymar je odmah poćeo trcati za njom....što se dogodilo dali je neymar spasio ljubav sa Megan i li ce biti sa Lussy?
saznajte u sljedecem dijelu!
YOU ARE READING
Prvi poljubac
FanfictionU ovoj prići pricat cu o djevojki Megan koja ude u Brazil i zaljubi se u Neymara