sto je bilo u proslom dijelu
Megan trazila me po svuda i eto ulovila me sa Lussy na wc školjki. Brzo je istrcala i pocela plakati i ja sam za njom poceo trcati...
________________________________________________________
Trcao sam za njom i napoko ulovi sam ju. Bila sva rasplakana ali imala ke zašto pa da ljubio sam se sa drugom. Ali to ne znaci da je volim! Rekao sa joj volim te na svijtu najvise i OPROSTI MOLIM TE KRIV SA ! OPROSTI ZNA DA TE JA NAJ VISE NA SVIJETU VOLIM!♥♥.Ona se samo okrenula ti otrcala u svoj auto.
Megan.P.O.V.
Mazval sam svoju naj prijateljicu i ispricala joj sve sto mi je Neymar napravio i reko. Sutra u jutro nazvao me je Neymar (pa sta ce on sad misla sam da smo sve rijesil.)
(Razgovor:)
on:molim te ako me tako jako volis kako pricas onda ces doci sutra u 12:00 sati u kafic u Lassana. Molim te sve cu ti obkasniti.ja:netrebas ti meni nis objasnjavati smrade jedan ali mozda dođem.Možda!
Kraj razgovoraNeymaP.O.V.
Koja sam ja budala imao sam ljubav svog života. I izgubio sam je možda zauvjek samo zbok neke kurve glupe. Ali dobeo jos mogu to sve popraviti ako se ispricam možda cak i novinar nece saznati da smo se posvađali. A sa idem u sobu moram se odmoriti ipak sutra je vazan dan.Jutro:
Došao sam u kafici i tamo je bila ve me cekal znao sam da ce mi oprostiti. ona: nisam mogla odoliti njegovim mekani usnama,prekrasni ocim... Ali ipa mu nisam jos oprostila.
ja:hvala bogu došla so rekao sam joj i vidi paparacije pa sam je njezno poljubio.ona:zasto si to ucinio.
ja:zato je te jako volim!
ona:da nas siorno si vidio paparace pa si me poljubio zar ne?
ja:pa...ja...Da! Ali oprosti znas da te ja volim?
ona:ne neznam i nika necu znat
prekidam sa tobom idiote jedan.dali je jasno! I nemoj me vise zvati.ja:okey.
MeganP.O.V.
Koja budala volio me samo zbog novin a ja sam mu vjeroval se ono što jw reko koj budala. Vise nikad ne.cu biti ni sa jednim igracem to su sve umisljene.budale.Jutro je zvonio mi je mob basme zanimal ko je to je to bio je to Neymar bas me zanimal sto je trebo i zato sam se javila valjda. Nazvao me da mikaze da me voli mos misliti a sigorno se zvali sa nekom drugom. Ma da ba on mene voli razmisljala sam si i samo pokloopila. Sutra da je u novinam posalo velikim slovima dali su slavni Neymar i Megan prekinuli ili su jos uvijek u vezi intko nezna?? Ja sam se domah obukla i otisl u novine i objavil na novine da ja i Neymar nismo u vezi. Sutra ujutro nazvao me Neymar i rekao da ako bi mogli ispocetka i da to nije samo zato da u novinama ne pise ono sto pise. Rekao je da me stvarno voli i da ako mu se ne javim do sutra navecer da je sa nama gotovo ako dođem ili se javim da zna da cemo poceti ospocerka.
jutro:došla sam pre njegova vrata i razmisljala dali da pozvonim ili ne. I tama sam se spremal da cu pozvoniti ka najednom otvori mi Neymar.vrata. Odma je znal da je sa nama jos nije gotovo. Samo me primio za ruku i odveo u svoju kucu bacio na krevet i poceo ljubiti. bilo je tako dobro ali onda je rekao da ide po nesto i doneso je paketic u kojem je bila kutijica ......
_______________________________________________________________
Molim vas da mi posete komertare dali vam se sviđa ili ne plizz! To bi mi puno znacilo hvala!♥♥
Također ja se ospricavam sto nije bilo toliko dugo dijelova je sam ja kod bake pa tamo nemam interneta.Ne zamjerajte to meni.
I love you !!!♥♥
YOU ARE READING
Prvi poljubac
FanfictionU ovoj prići pricat cu o djevojki Megan koja ude u Brazil i zaljubi se u Neymara