sto se desilo u proslom diljlu
bilo je tako dobro ali onda je rekao da ide po nesto i doneso je paketic u kojem je bila kutijica ......
__________________________________________________________Megan P.O.V
Dosao je sa kutijcom i kleknuo pred menom a zatim me pozao. Hoces li se idati za mene. Malo sam razmislila i odlucno sam rekla pa
... ja... ma...Da! Zagrlio me i poljubio.(sad svaki put cu pisati *kiss* a to znaci poljubac) Neymar se odma razveselio i dignuo me na svoje ruke i pocenositi po stepenicama. I došli smo u sobu bacio me na krevet i *kiss* *kiss*...Neymar P.O.V.
Jako sam sretan sto mi je pprostila i dala jos jednu priliku razmsljao sam otome i kako cemo biti sretni. Samo sam ju *kiss*. A onda je zaspala a ja sam se dignuo otisao gledati TV. Samo sam razmisljao o njoj i nasoj svarbi.
(premotati cu do svarbe jer se nije nista desavalo)6 mjeseci kasnije
Svarba Neymar i Megan
Megan P.O.V.
Bilo je prekrasno bilo je cvijeca leptira svega... A ja sam nosila naj ljepsu haljinu u gradu bila ja biljela sa dijamantima bijelim. A on je nosio odjelo crno i bijelu kosulju i na vrhu crnu leptir masnu. Sve jebilo preljepo on je pozvao Messija,Suareza,Pedra,...
A ja svoje prijateljoce Annu, Lauru,Manuelu,... ( o pet cu promotati na dio sa stavljanjem prstena zato jer ovoje sve kako velicasni prica.) Zupnik je postavio pitanje Neymaru uzimas li ti Neymar da silva Santos jr Megan Treynor za svoju zakonitu zenu u dobru i zlu da ces ju cuvati u boljescu dok vas smtrt ne rastavi. Da! A onda je mene upitao i stio to i ja sam rekla. Da! Otisli smo u auto i na medeni mjesec. Otislo smo u Hrvatsku u dubrovnik. Na more.
Bilo je prekrasno.Neymar P.O.V.
Bilo je prekrasno plivali smo vili smo u nekom hotelu i sve je super. U hotel smo dosli i Megan je povracala sismo znali sto jeoj je. No onda je stala i otisla u bolnicu i ja sa nojom. otkrilo se da je trudna. nakon tjedan dana vratili smo se doma. Kad smo se vratili trener mi je reko da imamo finale fife. Sljedeci tjedana. A ja doma imam trudnu zenu. Ma dobro reci cu joj onda ce ostati doma sa malim ili malom bebem. Da se jos nesto desi bebi. Ali ona je rekla da ce ici. I da se nece nista dogoditi bebi.
Nakon tjedan dana doslja je utakmica otisli smo kada smo dosli ja sam otiso u slacionicu a ona na trebine. (zavrsila je utaknica.) Barca je pobjedila 5:3 ja sam zabio 2. , Messi 1., Raketic 1., i Suarez1., A u Atletiku Madridu su zabili oba dva Manžukic mario a on je od moje prijateljice Anne decko. Meni kao bratic. Tako da sam si ja jako dobar sa njim. Nakon utaknice ja sa prijateljima iz barce smo slavili. dosao sam doma u 1:00 sata. Napokon legao sam u krevet i poljubio dragu Megan. Spavao sam do 3:30 sati po podne i onda sam se probudio i otisao dolje.....sto se desilo kasnije saznjte u sestom dijelu.molim pisite mi komertare. hvala!
ESTÁS LEYENDO
Prvi poljubac
FanficU ovoj prići pricat cu o djevojki Megan koja ude u Brazil i zaljubi se u Neymara