Regăsirea

269 8 0
                                    

A trecut destul timp de atunci , am lăsat timpul să decidă.Faptul că această schimbare a apărut pe nepregătite , m-a făcut pe mine și pe Damon să ne distanțăm mult prea mult , faptul că toți oamenii pe care îi știam se duceau pe rând unul câte unul , iar noi ne simțeam de parcă vârsta de 25 de ani s-ar fi blocat in timp , asta schimbându-ne complet caracterul.Ne simțeam de parcă întreaga lume zbura pe lângă noi și nu puteam intervenii cu nimic pentru a-i opri trecerea.Pentru moment să lăsăm în urmă trecutul și să revenim la prezent.
-Josh , trezește-te , nu cred că vrei să întârzii iar la ora doamnei Miller.Doamna Miller era singura persoană din oraș care știa de existența supernaturalului , puțin ciudată când aduceam în discuție , din motive întemeiate cred.
-Imediat Ric , poți coborî de pe-acum.
-Puștiule , cum poți să te duci iarăși la liceu , de câte ori ai absolvit?
-Ric , nu contează de câte ori l-am facut , atunci când mă reîntorc acolo , mă face să mă simt din nou om.
-Am ajuns!
-Ric...
-Da.
-Îți mulțumesc că îmi ești alături după toate probleme pe care le-am avut...
-Era evident să-ți fiu alături , sunt singurul care a fost lângă tine si voi fi în continuare.Ric e singura mea familie acuma , de când matușa Claire  a fost ucisă de vechiul consiliu al orașului.
După ce mi-am luat noul orar , am fugit direct la ora doamnei Miller folosind scuzele de rigoare.
Dintr-o dată , pe la jumătatea orei , se aude scârțâitul clanței , iar zâmbetul parșiv din colțul gurii îl dă pe Damon de gol.Nu puteam să cred că s-a putut întoarce după atâta timp.În tot timpul orei am stat fixat cu privirea pe el , văzând că nu s-a schimbat deloc.
-Ce cauți aici?De ce te-ai întors?
-Ce frățioare , nu te bucuri să mă vezi?
-Să mă bucur , ultima dată ai lăsat orașul într-o baltă de sănge.
-Ce-a fost , a fost , am lăsat trecutul în spate acum mult timp.Haide , vreau să cunosc...
-Josh , diseară , se ține o petrecere pe lacul din Vallery , mă gândeam că poate ai vrea să mă însoțești.
-Ne vedem acolo.
-Mi s-a părut mie sau mica ta prietenă tocmai m-a întrerupt?Cine este?
-Rosse?
-Da...ea...este dublura lui Katty?
-Da , să nu te pună cineva să faci ceva.Nu vreau să afle adevărul despre noi , nu vreau să o pun în pericol.
-Mhm...
Cum l-am auzit , știam că mhm-ul ăsta pune un semn de întrebare și trebuia să fiu mult mai atent.
-Haide , trebuie să ne pregătim!
Mă gandeam doar la posibilitatea că odată cu apariția lui , vor apărea și problemele.
-Unchiule Ric!!
-Damon?Cum de te-ai întors?Avem multe de povestit.
-Și promit că vom avea destul timp pentru povești pentru că mă gândesc să rămân o perioadă aici.Însă acuma , eu si Josh vom pleca la o petrecere cu multă , multă băutură.Tocmai am ajuns , cineva trebuie sa facă cinste nu?
-Depinde ce înțelegi prin băutură Damon.Aveam un gând că nu va fi deloc o cinste normală.
 

Teen VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum