Recuperarea

116 4 0
                                    

Gândul meu era departe , faptul că în oraș se aflau anumite persoane care ne vânau , mă făcea să mă simt vulnerabil și expul la orice atingere.Aveam nevoie să cred că suntem în siguranță , așa că fiecare dintre noi trebuia să caute o modalitate de a preveni apropierea pericolului înainte ca acesta să atace.
-Damon , dacă tot ești aici , ne poți fi de ajutor.Am nevoiesă te duci în oraș , la seriful Dean , caută prin dosare și vezi ce poți să găsești.
-Dacă o să dau de ceva , îți voi spune.
-Ric , tu du-te la convenția din oraș , vezi dacă cineva pare mai suspect.Faptul că toți făceam câte ceva , ne creștea șansele să prindem mai repede vânătorii de vampiri din oraș.
La puțin timp , Damon ajunge la seriful Dean.Îl constrânge să-i arate toate dosarele cu infracțiunile si crimele recente din oraș.Cu un zâmbet parșiv, îi spune șerifului:
-Vă mulțumesc , sunteți foarte înțelegător.Nici nu termină de spus , că un vânător încercă să tragă o săgeată aflându-se în spatele lui.Damon auzind zgomotul făcut de arbaletă , se întoarse ca un fulger și prinse săgeata care se afla la câțiva centimetri de  inima lui.Surprins vânătorul , încercă să fugă însă fară rost.Îl apucă de gât , îl izbește în perete și fix când era gata să il omoare , un alt vânător apare în spate și trage în el cu doua gloanțe din stejar , făcute special pentru uciderea noastră.Îl lasă inconștient , iar după câteva ore , prin încercarea de a pleca din secție , o rază de soare îl arde cu o putere , până când mâna aproape ia foc , la propriu.Atunci observă că inelul pentru zi , după degetul lui a disparut.
-Josh , avem o problemă.
-Ce?Ce s-a mai întâmplat?
-Am fost atacat de doi vânători in secția domnului serif , m-au atacat mult prea repede.După ce m-am trezit , am văzut că îmi lipsește inelul de zi.
-Așteaptă până apune soarele și vedem atunci ce facem.
-Așteaptă , indivizii încă mai sunt aici , o să încerc să îi iau pe rând.
-Nu , Damon....Îmi era frică să nu fie rănit.Îmi făcuse multe probleme , însă până la urmă era fratele meu.Trebuia să fac ceva.
-Ric , vino repede la secție , Damon este închis cu doi vânători.
-Ce?Ajung imediat.
-Băieeeeți , hai să ne jucăm de-a prada.A-ți găsit persoana nepotrivită să o enervați.Știa destul de bine că este expus destul de mult.Pentru a ucide un vampir bătran ca Damon aveau nevoie de multă agilitate si antrenament.Nu a stat pe gânduri si a sărit imediat pe un vânător , rupându-i gâtul.Celălalt văzând cele întamplate nu stă pe loc și îi infige un țăruș în stomac.
-Nu cred că ai făcut asta vânătoraș.Nu te-a învățat nimeni că pentru a ucide un vampir trecut prin viață , așa ca mine ,
trebuie să țintești inima?Apoi apucă țărușul  și îl scoate afară.Îl leagă cu cătușele pentru a fi sigur că nu mai scapă.După puțin timp , ajung împreună cu Ric , găsindul pe Damon împreună cu micul vânător.
-Ce s-a întâmplat?
-Era bine dacă veneați mai devreme , însă e în regula și așa.Tipul ăsta o să ne spună tot ce știe.
-Nu o să vă spun nimic!
-Speram că vei spune asta...Băieți , tocmai am găsit prima pistă de urmat.Auzind aceste vorbe , speranța îmi crescu.

Teen VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum